{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  låne penge i banken??
  • #1   25. nov 2008 Ja nemt, intet problem!

• #2   25. nov 2008 Intet problem i det.. fremvis din lønseddel og kontrakt hvis de kræver det at du er i fast arbejde.. så kører bussen

• #3   25. nov 2008 Må jeg anbefale at spare op og så købe bil... Det ærgrer jeg mig over at jeg ikke havde gjort!

• #4   25. nov 2008 kan godt være du ikke kan hvis du ikke har vist at du kan spare op selv, altså har lagt penge til siden

• #5   25. nov 2008 det bare har ikke haft arbjede i over 1 år, fordi har haft problem med hjertet,

men er startet i fast arbejde v min svigerfar,,

men det ikke noget problem hvor mange vil de låne mig vil rigtig gerne have ca 100kg eller 130kg?

• #6   25. nov 2008 Det første lån, skal ALDRIG være til en bil, eller andre ting man ødelægger ..

- jeg har ikke hørt om nogen endnu, som havde kontrol over deres første lån. Start med at låne 5 tusind, og bare brug dem, så finder du ud af hvordan det fungere med at betale tilbage smiley

Bare et råd smiley

• #7   25. nov 2008 hvorfor overhovedet skyde så mange penge i et lån ??

Pga dine forhøjede krav til en bil ?

Men det er jo temmelig svært for os at vide hvor mange penge din bank vil låne dig.... jeg kan ikke se det svære i at løfte telefonen, og ringe derned og spørge.. så har du et klart svar inden for få minutter..

Mvh.

• #8   25. nov 2008 ja kommer an på banken men muligt 100kilo hvis du er heldig men du skal jo nok spare op i ca.6 mdr. så de kan se du kan undvære de penge som du skal betale til dem hver månede, men der jo også det hvis du lige er startet på arbejde og ikke rigtigt har haft noget, så kan det være de ikke vil du skal jo kunne lægge 3 mdr lønsedler + årsopgørelse...

men ville også anbefale du sparer op til en billig bil til at starte med..

• #9   25. nov 2008 J. Baunkjær ! Mit første lån startede på 50.000,- betalte af på 2år, og skiftede bil 3 gange imens.. jeg afbetalte fast hver måned, og det gik smertefrit..

Jeg kan ik se problemet i et lån ? men lånets størrelse, er jo noget helt andet smiley

• #10   25. nov 2008 Glem alt om banken, de er alt fore dyre i renter i den her finanskrise tid... Find en sprit ny vogn ved en forhandler, deres finanserings selskaber har en meget lavere rente, og desuden kan de fleste hjælpe med en forsikring der er langt billigere end man nogensinde selv kan forhandle sig frem til... God bil jagt

• #11   25. nov 2008 jeg har en saxo til 70kg lige pt, som er købt og betalt,,

• #12   25. nov 2008 ¤ (( NORDJYDEN )) ¤ - Sikke da en attityde at ligge ud med, vis du har et problem med mig burde du måske skrive privat i stedet for det fis der...

Nu er det nok de færreste som tænker på at skulle springe en måned over, når man kan spare 3-4% i renter, budget konto med en 2 måneders buffer så er man ovre det problem med at være i underskud en måned...

• #13   25. nov 2008 Bare lidt nysgerrig, men hvor får man 30,000 brutto ind som 19-årig :)?

• #14   25. nov 2008 arbjeder for min svigerfar bringer kaffe ud, for 23kg og så betaler jeg skat så for jeg 15 udbetalt,

• #15   25. nov 2008 jeg ville se hvad jeg kunne få for min saxo også finde ud af det med æån bagefter...

• #16   25. nov 2008 Nu skal jeg ikke sidde og være sur, gammel og grå ... Men hvis du ellers ikke har det store Ligningsmæssige fradrag eller en negativ Nettokapitalindkomst - så kommer du altså mere på den anden side af 14.000 udbetalt ... Selvfølgelig alt efter hvilke skatteprocent netop din kommune har ... Så stil nu ikke næsten for højt smiley

Men ellers skulle jeg mene at du nemt skulle ku låne penge, alt efter dit forbrug selfølgelig.

Og som de andre siger - mulighederne for at få henstand på sine ydelser, det ikke noget som man tit bruger i dag. Så har man simpelthen ikke råd, så må man skaffe din en buffer ...

• #18   25. nov 2008 mit problem er bare, når jeg vil noget vil jeg det hurtig, og det nok rigtig dumt,

for hvis jeg var klog solgt jeg min saxo, og så var der måske gået ca 4 mdr iden jeg solgt den og hade lagt 5000kr til side hver mdr, så har jeg en del penge og skal ikke ud og låne alt for mange penge i banken,,

men jeg tænker hvis min saxo kan indgå i den handel jeg laver så det kun 40 50 kg jeg skal låne i banken og ville jeg ikke se som det store problem,,

• #19   25. nov 2008 #"Meldgaard"# .

NEMLIG!!! er sku ligeglad hvis jeg låner 100kg og måske kommer til og betale 120kg til banken fuck da det de lånt mig penge de hjalp mig så for de lidt ud af det smiley

• #20   25. nov 2008 ville nemlig rigtig godt have en a3T eller Golf4T

• #22   25. nov 2008 det kan du sagtens
    jeg har kun det halve udbetalt (lærling) og jeg har da lånt en smule til 406'eren
    den er så heldigvis snart knaldet af da jeg siden jeg lånte har fået ekstra job

men du kan sagtens låne til bil

• #23   25. nov 2008 var det ikke smartere at spørge i banken?

• #24   25. nov 2008 Ring til dem og aftal et møde. Det koster ikke noget.

Og som allerede skrevet. Hav 3 lønsedler og en årsopgørelse klar. Det vil de bede om at du medbringer på mødet.

Du skal dog være klar over at bankerne holder mere på pengene nu hvor markedet er vendt og meget ustabilt. Man får ikke længere kastet en kassekredit på 10k i nakken. smiley

Og så vælg en af de store banker der har likviditeten i orden: Nordea, Danske eller Jyske. Jeg ser helst du vælger Nordea. smiley

• #25   25. nov 2008 jonas mille D:
    Du kan nemt låne de penge du skal bruge til din drømme bil, bankernes regl er at de kan låne dig alle de penge du skal bruge blot du har indtagten til lånen pludsog 20% af de samlede omkostninger til lånet. Der udover skal du medregne dette i de 20% fra udgifter fra lån, reg af bil, forsikring, mm.
    Har lige været igennem det så du spørger bare for råd ik ;).

Husk at finde den laveste rente og Flexlån burde afskaffes?!
    Mvh. Søren

• #26   25. nov 2008 Ville klart tage en snak med banken, skal selv snakke med min rådgiver her på torsdag om billån.

• #27   25. nov 2008 Det kan skam godt være at det ser smart ud med forhandlerens lave renter.. Men det kan du ikke bruge til noget som helst.. Det du skal kigge på er ÅOP.. Skal du bruge hjælp med at sammenligne banklån og lån hos en forhandler, så skal jeg nok hjælpe dig.. Bare smid en PB.. Har endnu ikke haft kunder der har valgt forhandlerlånet...

Kommentér på:
låne penge i banken??

Annonce