{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  motor går ujævn
  • #1   4. maj 2005 JAA... Hjælp?

Jeg har/haft lidt af samme problem, den skyder når jeg træder speederen i bund fra tomgang, værst når den er kold. Den starter ikke med det samme når den er kold, og det værste er at når automatchokeren slår fra er den ikke altid varm nok til at stå i tomgang, så står den bare og spryder meget lavt som en V8, og så er den svær at få op i omdrejninger uden den går i stå!

HJÆLP!!! Det er en Opel 2.0S motor fra 70'erne, med en GM Varajet ll karburator. På en Opel Rekord D

• #2   4. maj 2005 den sædvanlige... smiley

Har du tjekket alle slanger for utætheder, hvad med tændrør/tændkabler ?

• #3   4. maj 2005 Er det normalt... Tjaa, det vil jeg også tjekke

• #4   4. maj 2005 Jaaa... okay heller ikke ment på den måde.
    Men hvis du bare træder en lille smule hårdt på speederen (HVILKET er ganske normalt!) sprutter denlige og kommer så fint op i omdrejninger.
    Det er normalt heller ikke noget jeg gør når den er kold, men den tager altsår bare ikke særlig godt imod gas når den er kold. Andre biler flyver jo bare op i omdrejninger med det samme. Det gør min ikke

• #5   4. maj 2005 og tager jo heller ikke rigtig imod når den er varm...

• #6   5. maj 2005 jeg kan sgu ikke finde fejlen.. når jeg prøver og starte er det som den prøver og komme igang men kan ikke rigtigt og slipper jeg nøglen så dør den helt igen

Kommentér på:
motor går ujævn

Annonce