{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.412 visninger | Oprettet:

Motor går ujævn {{forumTopicSubject}}

Hey. min gamle rolla, køre mærkeligt i motoren, er der nogle der kan hjælpe lidt ?

Min motor går meget ujævn i motoren, når man køre og giver den lidt gas, køre den meget ujævn, man kan heller ikke holde den hvor den ikke trækker eller bremser, så hakker den også, det er ikke benzin filter, det er næsten nyt, og den kan også tage en masse omdrenninger. Den har også svært ved at gå fra choker til alm. tomgang ved ikke om det er samme problem. den har også lidt svært ved at starte nogle gange, den kan springe i gang, men den kan også få lidt på starteren. tændrør ser fine ud, har skiftet roter, og strønfordeler. nogle der har et bud på hvad det kunne være ?
på forhånd tak smiley

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Motor går ujævn
  • #1   26. aug 2004 ved ikke om det har noget at sige at den nogle gange bliver varm, om det er en for mager blaning.

• #2   26. aug 2004 jeg vil sige din vacumpumpe

• #4   26. aug 2004 Det her har måske ikk så meget med det her af gøre. men prøv af hælde noget wd40 ned til olien, det løsner godt, og jeg vil sige motoren køre lidt bedre der efter. har prøvet det nogen gange, og syntes motoren køre bedre der efter.

• #5   26. aug 2004 Hvis den har kaburator, lyder det præcis som snavs i den lille messingskrue (kan ikke huske hvad den hedder) der sidder på siden af kaburatoren. Kan skrues ud med en almindelig skruetrækker. Rens den forsigtigt, feks med en pensel med fine børster. Der skal være frit gennemløb i alle huller. Alternativt er det, som der nævnes, blandingsskruen der skal stilles på.

• Andreas A
    Andreas A Tilmeldt:
    aug 2004

Følger: 1 Emner: 3 Svar: 8
    #6   26. aug 2004 En af mine biler havde samme problem,
    Så jeg justerede flydekammer i carb. + ny choker
    Det hjælp, men kørte ikke godt nok, så jeg skiftede 2 af de 3 vacum dåser, og så kørte den igen.
    De dåser kan ikke holde til der kommer benzin i dem.
    Men det er hvis en syge de toyota har.

Tror jeg har en choker liggede som jeg ikke har brugt, du kan få til 250kr, dog skal lige finde den.

• #7   26. aug 2004 Jeg tror ikke det er choker for den slår fint fra og til, men det er nå den er slået fra, at den brokker sig. men har hørt før at det kunne være de vacum dåser, så prøver at skifte dem. Jeg vil også lige prøve at skifte tændrør og kabler.

mht. den lille skrue på siden af karb. den kan jeg ikke finde, har prøvet at haft det hele af, og kigget, jeg kan ikk engang finde de skruer der stiller benzin og luft...

hvordan stiller man flydekammeret ?

• Andreas A
    Andreas A Tilmeldt:
    aug 2004

Følger: 1 Emner: 3 Svar: 8
    #8   26. aug 2004 ved ikke hvilken skrue han snakker om.....

for at stille flydekammeret skal du, tage hele carb. af og ta' så flyde kammer af og juster flyder, tror den skal være 3,5mm.
    Jeg brugte en Haynes Manual, den har alle diagramer og ting man kan få brug for.

Kommentér på:
Motor går ujævn

Annonce