{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
6.481 visninger | Oprettet:

JS79
JS79
Tilmeldt:
21. nov 2008
Følgere: 26 Biler: 12 Emner: 220 Svar: 7.561

Aygo MMT {{forumTopicSubject}}

Hej

Nogen der har prøvet det?
Hvordan er det at køre med til dagligt?
Nogen der har haft problemer med det?
Er der forskel på om det sidder på diesel versionen eller benzin versionen?

Hvad kører i iøvrigt pr. liter i jeres Aygo?

Jeg gider ik høre om dem der har hørt at det er noget lort eller lign, førstehåndserfaringer med argumentation modtages med kyshånd smiley

Jeg har så hørt at det er lidt langsomt og det rykker en del i bilen ved skifte, jeg har ikke selv prøvet det endnu og kunne derfor godt tænke mig at høre andres erfaringer.

På forhånd tak smiley

PS.
Ja.. det er damen der er faldet for mit aut. gear i min Lexus, men det kan jo nok næppe sammenlignes med MMT, da det jo principielt "bare" er et manuelt skifte med elektro-hydraulisk hjælp..


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Aygo MMT
  • #3   27. nov 2008 ja det kan ikke sammenlignes med dit lexus aut gear overhovedet, men kører fint nok, ift bilens pris, vil helt sikkert anbefale i køber 1,0 benzin udgaven dels fordi det er toyota motoren, diesel er PSA. men også pga de meget høje service priser for diesel udgaven. den har tandrem, brændstoffilter osv som er meget dyrt at reperare på. den er fasktisk dyrere i service end en avensis..... så vælg BENZIN udgaven

  • #4   27. nov 2008 Christian, tak for dit input smiley
    Jeg har haft lånt en 1.0, bare uden mmt smiley

    Dennis også tak for dit input, jeg tænker lidt på det at du foreslår benzin fremfor diesel, vil en diesel ikke være mere behagelig idet den har mere moment og kan den chippes lidt?



  • #5   27. nov 2008 • Dennis •: vil give dig ret i det meste, men ikke det hele. MMT virker fint i sådan en aygo, syntes måske den er lidt længe om at skifte gear. har kørt i 2 forskellige, men der har ikke været noget med dem, men ang. diesel versionen, så bliver de ikke lavet mere næste år, menere jeg. og syntes nu ikke diesel versionen er specielt dyr. den er dyre end 107 og C1 versionen. men du kan få en helt ny motor, altså blok, stempler, krumtap for 21 kg. Men som sagt det eneste jeg har oplevet der har været et lille problem på aygo er sådan set starteren, på nogle af dem, dog sjældendt har kun skiftet 1 stk. hvor jeg arbejder, og nogle af mine medarbejder har også skiftet en enkelt. men det betaler toyota med glæde en ny, så vil ikke kalde det et problem. men ang. larm og igangsætning på aygoen. det er jo også en 3 cyllinderet. det er lidt anderledes end en 4 cyllinderet. men det er en skide god motor som har vundet priser.

  • #6   27. nov 2008 Vi har en Diesel udgave af den bette racer... Fruen kører fra Aalborg til Århus hver hverdag. Vi er yderst tilfredse med den, den kører ca. 22 km/L på motorvej ved 120 km/t.

    Vi valgte diesel frem for benzin pga. Motorstøjen v. benzinen - Fordi den kører 250 km om dagen - moment - færre gearskift.

    Mvh Kim


  • #7   27. nov 2008 ellers tag ned til din lokale toyota forhandler. der er faste priser. og menere altså ikke det er så specielt dyrt. vi har sådan en liste hvad div. service koster med og uden bremser, og tandrem osv. ved godt en 1.0 køre med kæde, men også så du kan se andre modeler og samligne

  • #9   27. nov 2008 Hehe, Søren, nu er det til damen og hun er nok mere til en alm. end lige en crazy smiley

    Men ja, vi må hellere ud at prøve en med mmt.

    Fås diesel ikke med mmt?


  • #11   27. nov 2008 Det skulle være samme mmt ja..

Kommentér på:
Aygo MMT

Annonce