{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  holder Honda Del sol
  • #1   3. dec 2008 Motoren = styrke,
    Svaghed = rust i skærme, taget ikke lukker tæt.

• #2   3. dec 2008 motoren styrer ihvertfald. men modellen er jeg ikke så vild med smiley

• #3   3. dec 2008 igen et spørgsmål om smag. hvis man/jeg skulle bygge honda igen (sker IKKE) er vi i denne stil
    http://www.bilgalleri.dk/html/gal_visbil.asp?ID=37730

Søren kører den rigtige track day stil med de gode (læs dyre-kvallitet-dem der holder dele)
    dette er den eneste måde at bygge en delsol på ikke alle de der plastik og pap racere. lige der går den sku hen og bliver alt for asyl edition agtig.

min mening.
    men ja styrken motor og fjas om sommeren
    svaghed... det er en honda ;o) ej rust....

• #4   3. dec 2008 taget lukker ikke tæt ? det er da en meget stor svaghed må man sige

• #5   3. dec 2008 Kim HP: Det må være et spørgsmål om hvordan man kører bilen, for min toppakning har da ikke nogen problemer selvom jeg kører med tryk på en ESI..

Olieskraberingene er derimod svage fra fabrikken af på en ESI, så de skal helst skiftes medmindre man vil lave en lækker røgsky når man kommer op på 4000 rpm eller mere smiley

• #6   16. mar 2009 grunden til at esi'erne bruger olie er at de 4 cylindre sidder sammen og de ikke er omgivet af vand alle steder på hver enkelte cylinder. den varmeudvielse der sker gør at slidet bliver stører så cylinderen bliver meget oval og det er jo klart at olieringen ikke kan kompensere for det.. men der er råd for det... man kan få nogle overstørelses stempler som er 0,5mm størrer ind de originale og så er det jo bare en opboring, for eftersom at motoren har kørt varm så mange gange er den værste varmeudvigelse væk og man kan nu køre med en bil der ikke bruger olie. der er også den svaghed at de øverste kompressionsring knækker, men det er kun esi der har den svaghed, tro mig på dette, jeg har sloges meget med det.. LIDT FAKTA TIL DE UVIDENDE

venlig hilsen søren

Kommentér på:
holder Honda Del sol

Annonce