{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
609 visninger | Oprettet:

politi og solfilm {{forumTopicSubject}}

Jeg er blevet stoppet 2 gange inden for 14 dage begge gange med mine ruder rullet ned i døren, imorges beder betjænten mig rullle op så han kan se min film i ruden og sige at det må jeg ikke ha og jeg skal pille det af. Det ved jeg jo godt og spiller lidt dum og siger at det er derfor at jeg køre med begge ruder nede. Men gælder loven også her enligt ??? altså de skal tage en på fast gerning, altså ruderne er nede da han ser mig og stopper mig. Altså jeg har enligt ikke gjort noget ulovligt???
begge gange slipper jeg for bøde og bliver ønsket god dag.

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  politi og solfilm
  • #1   9. maj 2005 Loven om solfilm siger at bilen ikke må være monteret med solfilm på de forreste sideruder samt forrude....om du så kører med dem oppe eller nede er helt ligegyldigt og det ville være korrekt af betjenten at stikke dig en bøde.....surt men sandt.....at de så har ladet dig køre er nok en venlighed men der er jo nok andre og mere presserende ting at tage sig til end dine nedrullede solfilmsruder.....men loven gælder JA....

/A

• #2   9. maj 2005 Har hørt en fugl synge om at der er ændringer på vej, så det bliver lovligt i de forresye sideruder. Dog med en min. ???% lysgennemtræning.

Er der andre der har hørt om dette ????????

PS. har nu kørt med toning i de forreste i 7 mdr. uden at de har påtalt det, også selvom at jeg flere gange er blevet stoppet p.g.a. andre ting. ;o)

Kommentér på:
politi og solfilm

Annonce