Solfilm og Politi. {{forumTopicSubject}}
Ved godt man ik må ha film i de forreste ruder osv, så gider ik høre på at det er min egen skyld.
Men blev stoppe i fredags om dagen, og synes ham den betjent var lidt blød i hoved.
Han ville ha jeg sku stå og pille det ud af bilen med det samme ellers vil han rykke pladerne på bilen samt kontakte falck og få den fjernet og taget med til syn.. Kun pga film i fordørende... Er det bare mig som har været uheldig med hans opførsel eller behandler de også i andre sådan ?
Synes bare det var en meget volsom måde at udtale sig på.... ? ? ?
Ku da forstå hvis der var mega meget ulovlig på bilen... Men det er det eneste...
Forsat gooo søndag
Ved godt de bare passer deres job osv...
okt 2005
Følger: 43 Følgere: 37 Biler: 1 Emner: 342 Svar: 2.442
sep 2006
Følger: 47 Følgere: 44 Biler: 3 Emner: 26 Svar: 127
okt 2005
Ams : Han sagde at jeg havde den tid han sku bruge på at tjekke forsikring og kørekort til at pille det pis ud af min bil.....
sep 2004
Følger: 13 Følgere: 20 Biler: 5 Emner: 222 Svar: 1.194
okt 2005
okt 2005
sep 2004
Følger: 13 Følgere: 20 Biler: 5 Emner: 222 Svar: 1.194
Men sådan er det, og sådan er det jo med alt, der er altid de "dårlige" og de "gode"
maj 2004
Følger: 6 Følgere: 95 Biler: 9 Emner: 115 Svar: 1.101
nov 2003
Følger: 72 Følgere: 69 Biler: 10 Emner: 184 Svar: 3.020
lidt det samme som herinde.. dem der sidder her hver dag og læser det samme og samme igennem.. så kommer der lige en flink en som ik er her så tit og linker det resten har set på hele dagen.. Så kommer de fleste herinde også med "FFS man læs nu forum, det er REPOST" osv osv. samme opførsel. tænk over det, i er på samme måde.
dec 2005
Følger: 16 Følgere: 14 Biler: 6 Emner: 148 Svar: 3.622
Har aldrig hørt om de må tage pladerne hvis du ikke piller filmen ud så tror nok bare han ville være lidt hårdere end han i virkeligheden er.
dec 2005
Følger: 16 Følgere: 14 Biler: 6 Emner: 148 Svar: 3.622
Engle barn. Tsk tsk
maj 2004
Følger: 17 Følgere: 17 Biler: 3 Emner: 267 Svar: 1.764
Kan IKKE være mere enig
jul 2007
Følger: 9 Følgere: 8 Emner: 54 Svar: 468
mar 2007
Følger: 23 Følgere: 21 Biler: 2 Emner: 91 Svar: 4.042
jul 2004
Følger: 99 Følgere: 100 Biler: 6 Emner: 621 Svar: 5.241
Bare et par hurtige eksempler som de fleste nok kan nikke genkendende til :
* Har folk indbrud i bilen, så er politiet altid fucking ligeglade.
* Bliver folk stoppet og får bøder, så er politiet nogle fucking magtmisbrugere.
Da jeg havde Civic'en, som havde mange ulovlige ændringer, der VIDSTE jeg det da jeg kørte rundt. Og alle andre som bliver knaldet for det ene eller andet, de kender da risiko'en det sekund man kører hjemmefra. Syntes fandme at det er utroligt, at når så folk bliver stoppet, så tuder de løs, og politiet er 'I SÅ HJERNEDØDE'.... i har ikke tænkt på, at politiet blot følger lovgivningen, og en misligholdelse af dette ville føre til korruption og anarki i vores lille samfund.
Så bliver i knaldet, så æd dog bøden og hold jeres kæft. Det er sgu ikke pansernes skyld at i har foretaget ændringer eller kørt råddent, som ifølge lovgivningen ikke er tilladt.
Og NEJ, jeg ELSKER ikke panserne. Jeg er ikke gift med en, eller er på anden måde i familie eller omgangskreds med en. Jeg syntes bare generelt ikke at de får den respekt og anerkendelse de fortjener. Hvis jeres forbandende tyveri-sag er blevet syltet, så er den nok blevet nedprioriteret for noget vigtigere. Og come on, et tyveri er sgu ikke altid det vigtigste her i lille DK, men sjovt nok kan folk ikke se det store billede så snart der er sket noget for lille dem.
Dette er ikke et forsvarende indlæg i den forstand, blot et anerkendende nik til den udøvende magt i dk, som jeg - trods alt - har stor professionel respekt for. Uden dem var vi satme ilde stedt.
<b>Pappi
Solfilm og Politi.