{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
972 visninger | Oprettet:

Fed start på juleferien? {{forumTopicSubject}}

Ja så kom skete det sku jeg har lige startet juleferien i fredags også er jeg på vej over til min far fra skive af til herfølge hvor han bor for at holde jul og ser jeg køre forbi en strisser også efter et kvarter 20 minutter ser jeg en poiliti bil komme for fuld hammer med udrykning og blå blink også køre jeg indtil siden og tænker der må da være sket noget vildt når de køre sådan.. Så køre de kraftedme ind foran. Så det kraftedme mig de har været efter i 20 minutter tænker okay har jeg kørt for stærkt? Nej Nej det kraftedme fordi han mente min xenon blændede ham så jeg blev lige bonget for xenon i position og tåge lygterne og tonede ruder. 1500 Kroner måtte jeg slippe for det også lige en indkaldese til syn på en 11 måneder gammel bil det da herligt. Også ser jeg en komme køre med xenon i en toyota carina og betjenten kigger på hans bil også sætter han sig ind og køre tilbage i den retning jeg så dem køre for en 30 min siden der. Fed start på juleferien. Glædelig Jul og Godt Nytår allesammen.

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Fed start på juleferien?
  • #1   21. dec 2008 Sådan går det smiley

- Glædelig jul :b

• #2   21. dec 2008 Se det på den lyse side.. mange andre er blevet fyret her op til julen smiley

• #3   21. dec 2008 skod, man skal sku passe på med eftermonteret xenon det er de vist meget efter i tiden har jeg hørt.

• #4   21. dec 2008 Ja det jo det man må ta med smiley Regner os med det sker for mig en dag, men de 2 gange jeg er blevet stoppet har de ikke kommenteret det smiley

• #5   21. dec 2008 Det er jo hva der sker når man kører med ulovligt xenon og ulovligt tonede ruder

• #6   21. dec 2008 okay syntes det er underligt for er aldrig blevet kigget på af politiet i jylland men da jeg havde kørt. en halv time væk fra motorvejen lidt udenfor roskilde bliver jeg stoppet.

• #7   21. dec 2008 Det er da dejligt at se ordensmagten gør deres arbejde.

Kan du ikke lide at få bøder, så skal din bil jo bare være i lovlig stand...?

God jul. smiley

• #8   21. dec 2008 Det er bla derfor at jeg køber det monteret på bilen, gider ikke og skulle kigge mig over skuldren hver gang jeg ser en strisser.

Go jul herfra.

• #9   21. dec 2008 Ja min motor flækkede 2 stempler i onsdags. Ny motor plus bedre turbo lidt over 6000Kr. også en virkelig fed start på en juleferie...

• #10   21. dec 2008 Tror da faen det blænder ham, du har jo hverken lygtejustering eller sprinklersystem på den bil.

Kan altså ikke se problemet, de stopper også folk der konsekvent kører med det lange lys tændt.

Din bil er ikke udstyret til at køre med Xenon, og en suzuki bliver altså ikke til en BMW fordi du monterer xenon i den.

Til gengæld er du en pestilens for de billister du møder, specielt hvis du har brugt det ekstra lysudbytte fra xenon, til at hæve lygterne lidt, og dermed få længere lys-rækkevidde.

• #11   21. dec 2008 Jeg har faktisk regnet på det at efter 4 bøder + syn for Xenon ville det havde have haft kunne betal sig at købe lygter med DE linse og et såkaldt spuler og justerings kit, koster typisk 2500 DKK ialt hvis man kigge de rigtige steder.

• #12   21. dec 2008 Hvor siger du man kan skaffe det henne Jesper J? smiley Kunne jeg da godt finde på og gå ud og invistere i for jeg syntes virkelig godt om og køre med xenon vidste slet ikke man kunne få sådan noget. smiley

• #13   21. dec 2008 Sajmon er ski ligeglad med bøden bare lidt træt af indkaldelse til syn. smiley Man ja jeg ved sku godt ved konsekvensen er også må man jo bide i det sure æble.

• #14   21. dec 2008 Morten D jeg køre med det fordi jeg syntes jeg kan se vejen bedre og ikke fordi jeg syntes det er smart eller fordi den skal blive en bmw og hvis du vil vide det så lyser mit så langt ned det kan.

• #15   21. dec 2008 Bare fordi det lyser langt ned gør det jo ikke mere lovligt... folk der blænder med Xenon burde få rykket pladerne af med det samme og så først få nye når de har været til syn.

• #16   21. dec 2008 Det er også fair nok at du får bøde for det i tågelygterne, da det sikkert ikke har været tåget og dermed været "lovligt" at køre med, og det er ligefør det er værre at møde en modkørende med tågelys i forhold til alm. lygter med xenon..

En anden ting jeg undrer mig over, hvad laver du i Roskilde hvis du skulle fra Jylland til Herfølge?? Det er jo en kæmpe omvej smiley

• #17   21. dec 2008 ebaymotors.de er din ven, og så lidt google

• #18   21. dec 2008 Chris:
    Kan godt følge dig i at du kører med det fordi det lyser bedre.

Men det svarer jo til at du udstyrede din bil med alm H4 pærer i 990/100w og så kørte med lang lys konstant.

Det er pisse generende for alt og alle du møder.

Ståe selv i same situation, mine nuværende biler, er aldrig blevet lavet med xenon ( MB Sprinter firmaslæde og MB V220CDI privat) og uanset hvor meget jeg gerne ville have det, så duer det bare ikke.

Må vente til jeg skal skifte dem ud.

• #19   21. dec 2008 Lasse Civic Turbo til salg N: Herfølge er på sjælland. smiley lige op af køge. min far bor her skal holde jul hos ham.

• #20   21. dec 2008 ja så kan du lære det det er jo lille lorte danmark hvor man dårligt må skifte ventilhætter før det er ulovligt.

• #21   21. dec 2008 så er der en som har et ekstra ønske til jul... penge til bøden...

• #22   21. dec 2008 så kan du sku lære det , hader de tåber der køre med ulovligt xennon
    de blænder alt og alle jeg er glad for den betjent gjord sit arbejde og kaldt din bil til syn så det pis kan blive rykket af den,
    og hvis du ikke syntes der er nok lys på din bil til alm hverdags kørsel bør du så ovehovede køre bil ?????
    jeg siger klar NEJ

• #23   21. dec 2008 morten M: Så må du jo fise af fra "lille lorte Danmark"...?

Hvis der ikke skal mere til at pisse dig af, så passer du vist ikke ind i mit "lille lorte Danmark".

God Jul!

• #24   21. dec 2008 Chris: Ja, det er jeg udemærket klar over, bor selv i Køge smiley

Men jeg undrer mig over du ikke bare har drejet af i Køge ved transportcenteret/Burger King og kørt til Herfølge i stedet for at køre helt til Roskilde først, det var det jeg hentydede til, for det er nok en omvej på 40 km eller sådan noget.. smiley

• #25   21. dec 2008 Hvordan kan man blive sur over at få en bøde når man bevidst montere ulovlig Xenon og rudetoning???

Vil man køre for stærkt må man jo også tage skraldet når man bliver stoppet...

Så ingen medlidenhed herfra..

• #26   21. dec 2008 Sådan, det var da på tide du blev stoppet, når nu du kører rundt med ulovlige lort monteret.

• #27   21. dec 2008 Det er surt med de 1500 kr. Men hvad angår Xenon så er jeg selv mega modstander af det lort, der er en grund til at de regler er som de er, for det blænder modkørende afsindig meget, så.....det er den risiko man løber når man monterer den slags! Men ja, måske nok en anelse overdrevet af betjenten!

• #29   21. dec 2008 Jeg var på vej ned og hente min hundehvalp på lolland i sommers. da jeg blev overhalet af en rød 406'er som lige pludselig bremsede, jeg blev hurtigt irreteret og overhalede ham, Så kører han op og ligger sig lige i røven af mig et par kilometer.
    Og så kommer de blå blink, og jeg bliver stoppet midt på motorvejen, fordi han mente jeg havde xenon på, men han tog fejl smiley

Kommentér på:
Fed start på juleferien?

Annonce