Fed start på dagen!! {{forumTopicSubject}}
eller ikke..
så står man op og kører på arbejde, da man så parkere finder man ud af der er en idiot der har lavet en stor rids op af siden på min bil!
jeg går ud fra at ridsen er fra i går da jeg holdte på en parkeringsplads bag kvickly i roskilde og er rimelig sikker på at det er en blå suzuki swiift.
der holdte hvertfald en ved siden af mig, da jeg var nede og stille p-skive på et tidspunkt..
fuck hvor er det latterligt folk ikke bider i det sure æble, og erkender det er dem, ved at ligge en seddel i ens rude med tlf nummer..
hvis der nu er nogen der tilfældigvis har den swift eller kender den person fra roskilde, så sig endelig til, der burde være nogle mørkeråde ridser på hans bil os.
det var bare lige en glad lille morgensang fra mig!!
jun 2005
Følger: 40 Følgere: 38 Biler: 4 Emner: 221 Svar: 1.221
jeg er engang kommet til at bakke ind i en ved en blockbuster butik, lagde en seddel og det hele, men hørte aldrig noget fra manden..
det forstår man jo ikke..
feb 2007
Følger: 54 Følgere: 53 Biler: 4 Emner: 101 Svar: 471
men det ku godt være han fik sig en ordentlig skideballe når jeg mødte ham
at personen som du lagde en seddel til ikke ringer tilbage, er jo hans egen fejl, men så har han da fået tilbuddet..
jul 2007
Følger: 21 Følgere: 21 Biler: 3 Emner: 307 Svar: 7.762
maj 2006
Følger: 47 Følgere: 41 Biler: 3 Emner: 178 Svar: 3.270
feb 2007
Følger: 35 Følgere: 34 Biler: 1 Emner: 8 Svar: 186
men han fortsætter med uændret fart og hans side spejl rammer så mit spejl så hårdt at det knalder ind i mit side rude og smadre den fuldstændig jeg fandt raster af spejlet helt nede i bunden ovre i passager siden
jeg får så stoppet bilen og får ham til at stoppe og vende om men han siger han ikke vil tage skylden selvom man tydeligt kan se at det er mig det er gået mest ud over og se på vores bremslængde at han havde kørt meget hurtigere end mig og man kunne se det spor jeg havde lavet i rabatten men i hans side var der ingen spor
men fik så mandens nummer og nummeret til det firma han arbejde for
så ringede jeg så til firmaet og de sagde jeg bare skulle køre på værksted og få vurderet skaderne og der efter ringe til dem med en pris.
Jeg ringede så og prisen lød på 4500 og det var fint med firmaet da det var under deres selv risiko så jeg betilte tid men så cirka et kvarter efter da jeg er kommet hjem ringer de fra firmaet og siger de ikke vil dække noget
sådan noget pisser mig bare så meget af
feb 2008
Følger: 54 Følgere: 53 Biler: 3 Emner: 160 Svar: 707
et eller andet fjols havde kørt ind i siden på ham.. i mens han var gået... og bliver der lagt en sedl ?? næ nej.. personen kører bare..
jan 2008
Følger: 1 Følgere: 2 Biler: 1 Emner: 200 Svar: 7.886
feb 2007
Følger: 54 Følgere: 53 Biler: 4 Emner: 101 Svar: 471
men håber bare jeg ser bilen igen på parkeringspladsen!!
men for nogle er biler jo åbentbart bare et transport middel, hvor for de fleste herinde er bilens ens kæreste eje
dannie: en sorgelig historie, har du ik kontaktet politiet?
nov 2003
Følger: 16 Følgere: 16 Biler: 3 Emner: 125 Svar: 5.744
mar 2006
Følger: 45 Følgere: 44 Biler: 4 Emner: 91 Svar: 1.454
mar 2007
Følger: 23 Følgere: 21 Biler: 2 Emner: 91 Svar: 4.042
feb 2007
nej det har jeg ikke da det ikke nytter noget da der ingen vidner er og at det jo ikke kan bevises når biler er flyttet også er det jo på stand mod påstand men næste gang bliver jeg bare sidende i bilen og siger av så kan der komme en ambulance også kommer politiet jo også
feb 2007
Fed start på dagen!!