Blev ramt af RoadrageVirus imorges... {{forumTopicSubject}}
Hey gutter.
Jeg vil gerne starte med at sige at jeg plejer at ku beherske mig nogenlunde når jeg sidder i bilen til dagligt.
Men imorges gik det sgu galt.
Jeg skal køre konen på arbejde, så vi kører hjemmefra i god tid i tilfælde af at det er mørkt. Der er fri bane da jeg kører ud i hovedgaden, men inden der går særlig længe, så ligger der en bil helt oppe i røven på mig, så jeg ikke kan se lygterne på den. Jeg lader mig ikke rigtig genere af det, så jeg fortsætter ud af byen i stille tempo, så motoren kan blive varm.
Da vi kommer uden for byen, så regner jeg med at han vil overhale med det samme. Men da hans Chevrolet Pikanto åbenbart kun har 10 hk, så ender det med at han først har fart nok til at overhale 2 km uden for byen. På præcis den strækning som de har gravet grøfterne op den sidste stykke tid, så vejen er mega smal. Han overhaler så med 2 af hans hjul i min bane, og er nærmest ved at tage min sidespejl med sig. Samtidig, så slynger han så meget mudder op fra vejen at jeg næsten ikke kan se ud af ruden.... Der slog det klik!
At idioten ikke kan komme op i god tid, og derfor havde travlt med at komme på arbejde, skulle sgu ikke gå ud over mig.
Jeg fik ham hentet ind, og overhalt ham igen inden der kom noget trafik på vejen.. Jeg fik gjort klar over for ham med lys, horn og finger hvad jeg mente om hans svinestreg... Og de næste 6-7 km fik han altså lov til at overholde fart grænsen..
Så med alt dette vil jeg bare sige at alle altså kan komme ud for at blive en djævel i trafikken. og jeg er kun glad for at kæresten også var med i bilen. Ellers ville jeg vist være i stand til værre ting... ;(
Andre der har prøvet hvor det er løbet af med jer?
apr 2004
Følger: 20 Følgere: 17 Biler: 3 Emner: 192 Svar: 2.042
apr 2004
mar 2007
Følger: 7 Følgere: 6 Emner: 35 Svar: 347
dec 2004
Følger: 27 Følgere: 26 Biler: 1 Emner: 137 Svar: 1.207
Puhh ha... træk vejret dybt hehe..
apr 2004
Du ramte hovedet på sømmet! Kæft, der er mange situationer jeg går amok i... Folk er sQ bare lamme
jun 2003
Følger: 1 Biler: 1 Emner: 48 Svar: 434
aug 2005
Følger: 44 Følgere: 44 Biler: 1 Emner: 99 Svar: 1.459
aug 2005
Følger: 77 Følgere: 77 Biler: 2 Emner: 116 Svar: 2.108
Hader allermest når folk tydeligvis er forkert på den og ikke fatter det.
Folk KAN bare ikke finde ud af at ligge sig ordenligt i 2-sporede rundkørsler som vi har her i byen.
Et lys var i sort i et T-kryds. Da jeg jo så skal holde tilbage for dem fra højre satte jeg farten meget ned(man kunne ikke se ordenlig til højre pga høje huse) og så tillader idioten bag mig sig satme at dytte af mig. Så har jeg bare lyst til at gå ud af bilen og forklare hvad der lige sker. Har prøvet det ofte og kommer der trafik fra venstre er jeg begyndt at trille ud. De SKAL sgu holde tilbage!
Og så er der den typiske med at folk ikke holder til højre, holder afstand osv. Jo det er spændende at køre mange km på de danske veje
Hold øjnene åbne
maj 2005
Følger: 129 Følgere: 149 Biler: 8 Emner: 286 Svar: 6.008
det ka være idioter der ikke blinker når de kører ud, det ka være folk der kører 75 i en 80 zone, for slet ikke at glemme dem der overhaler en når kommer en modkørende bil 20 meter længere henne...
puha... tælle til 10...
at mit rat stadig sidder fast er mig en gåde.... x)
aug 2005
Følger: 77 Følgere: 77 Biler: 2 Emner: 116 Svar: 2.108
sep 2003
Følger: 12 Følgere: 12 Biler: 8 Emner: 72 Svar: 891
Havde han nu bare overhalet med det samme, i hans egen bane, og inden vejarbejde som resulterede i masser af mudder på min bil... Ja så havde jeg da været total ligeglad...
jan 2005
Følger: 49 Følgere: 48 Biler: 7 Emner: 250 Svar: 12.746
maj 2008
Følger: 75 Følgere: 48 Emner: 1 Svar: 691
Hvorfor holdt du så ikke ind til siden, og skiftede din pære? :-))
nov 2008
Følger: 49 Følgere: 49 Biler: 1 Emner: 177 Svar: 2.238
folk der ligger helt opbag en arrr kom ind i kampen for satan
nu er det sku rart med knap til baklyset lige tænde det og vups flok rykker sig og blinker med lyset som sindsyg men de giver afstand
maj 2005
Følger: 44 Følgere: 43 Biler: 4 Emner: 149 Svar: 627
Jan: kender jeg alt for godt, alle 3 punkter sker for mig konstant. det kan bare tænde mig helt af
feb 2005
Følger: 46 Følgere: 54 Biler: 12 Emner: 193 Svar: 1.038
Engang kæresten og jeg skulle ind og tanke benzin på audien, der var billig benzin så der var selvfølgelig mange der ville ind. Da jeg havde holdt i et kvarter, havde jeg længe set to mænd der stod og snakkede sammen mellem to standere, med begge deres biler foran standerene. Jeg sad og blev mere og mere sur, for hvad fanden bilder de sig ind og stå dér og knævre, så jeg steg halvt ud af bilen og råbte om de havde tænkt sig at stå og kysse hele aftenen, eller om det var muligt at der var andre der kunne komme til. Det skulle jeg ihvertfald ikke blande mig i, og jeg kunne bare pisse af. (Godt min kæreste var med, ellers var det nok gået galt) Da jeg skulle til at sætte afsted greb hun fat i mit ben, og sagde at dét gad hun ihvertfald ikke. Så satte jeg mig ind i bilen, og kørte helt op bag hans bil, stødte faktisk ind i den. Så steg jeg ud igen, og sagde han godt kunne flytte bilen med det samme. "Ellers hvad?" svarede han. Så tog jeg min 52 fastnøgle frem fra bagsæddet og viste ham den. Så kørte ham og hans klamme kammerat over på P.pladsen og sludrede videre. En anden fyr der stod og tankede nikkede og smilede til mig, da jeg begyndte at tanke. Han havde vel haft lyst til det samme
Har været kurér, så har kørt en del hver dag, og har en masse andre eksempler, men dem skal i ikke bebyrdes med.. Ha en god dag, og opfør jer ordentligt i trafikken ..
mar 2003
Følger: 79 Følgere: 82 Emner: 45 Svar: 580
Her til morgen var der som vanligt kø på Køge Bugt... Der ligger så den sædvanlige håndværkerbil helt oppe i røven af mig, og da vi skal flette ind til højre efter Ishøj mod Ballerup/Folehaven, holder han sporte, kører forbi mig på min venstre side, og maser sig så ind foran mig...!
Jeg har jo nu en alder hvor det er lettere at styre aggressionerne, men jeg fatter ikke hvad formålet er med sådan en gang pis! Er der nogen der kan forklare mig det?
Det skal lige siges at jeg (stort set) altid kører mere end hvad der er lovligt, men om morgenen giver det INGEN mening da alle alligevel ikke kan køre hurtigere end bilen foran en.
Et stort suk herfra - God weekend... til alle andre end dem der måtte føle sig ramt af ovenstående
/Claus
sep 2007
Følger: 9 Følgere: 8 Biler: 1 Emner: 41 Svar: 730
Desuden de der klisterbillister.. Normalt plejer lige jeg lige at tappe på bremsen så den lyser. Men kun hvis der ikke er andre end os. Som regl plejer jeg bare at ignorere dem.. passe farten og så lade dem køre sig selv helt op i en spids. Elsker det. Faktisk plejer jeg at gøre lidt mere for at irritere dem.. enten ved ikke at trække ind til siden eller bare sænke farten en smule.
Jeg har efterhånden lært at hvis man drøner derudad så kommer man sgu alligevel kun et par min hurtigere frem.. men risikoen er sgu ikke værd at tage for de par min.
Det er min terapi.
jan 2007
Følger: 5 Følgere: 4 Biler: 3 Emner: 22 Svar: 878
Lær jer selv at tælle til 10.
Alle de beskidte tricks,er lige så slemme,som det i hidser jer op over.
Bl.a. den med at bremse,for at genere en,der ligger for tæt...
Det udløste i en udsendelse fra politiets videoer,blot en bøde til ham der bremsede.
Ryst dog på hovedet,og glæd jer over i er klogere.
aug 2005
Følger: 19 Følgere: 18 Biler: 4 Emner: 452 Svar: 2.407
Noget andet er folk der skal sidde og lege med deres GPS konstant og ikke kigger på vejen..
sep 2006
Følger: 20 Følgere: 18 Biler: 1 Emner: 18 Svar: 179
jan 2006
Følger: 37 Følgere: 33 Biler: 4 Emner: 54 Svar: 3.032
og i dagtimerne må de gerne værre tændt. såfremt dit kørelys/nærlys også er tændt.
mar 2003
Følger: 79 Følgere: 82 Emner: 45 Svar: 580
sep 2004
Følger: 15 Følgere: 12 Biler: 1 Emner: 59 Svar: 2.606
jan 2008
Følger: 45 Følgere: 43 Biler: 5 Emner: 70 Svar: 1.495
da vi lige alle mand i bilen havde været på mc donalds .
spørg lige om han kunne få endnu mere fart på . !
svineri .
kørte enda 120 i en 110 zone .
Og selvfølgelig sådan en sporti firma bil ! .
Blev ramt af RoadrageVirus imorges...