731 visninger
|
Oprettet:
Afvisninger.??? {{forumTopicSubject}}
Kan ikke lade være med at undre mig, når jeg ser nogle af de biler der bliver afvist, på trods af at de opfylder minimum-kravene angående antal+kvalitet af billeder... Er folk herinde virkelig blevet så fisse-fornemme (undskyld til alle hunkøn for mit ordvalg) at menig-mand ikke kan komme ind med sin bil, medmindre der er mindst 1 mill billeder af super kvalitet+en hel roman om den.!!!!
I skulle tage og kigge lidt på de andre gallerier, så ville i se, at der er de sgu ikke så fissefornemme (undskyld igen) inde...
Tag jer sammen og kom ned på jorden igen...
apr 2005
Følgere: 152 Biler: 2 Emner: 182 Svar: 10.283
mar 2008
Følger: 46 Følgere: 44 Biler: 7 Emner: 59 Svar: 430
jun 2004
Følger: 20 Følgere: 15 Biler: 4 Emner: 11 Svar: 185
apr 2005
Følgere: 152 Biler: 2 Emner: 182 Svar: 10.283
jul 2008
Følger: 21 Følgere: 21 Biler: 1 Emner: 46 Svar: 302
Haha, ja det er sgu meget heldigt !!!
BDOG:
Hvor står det skrevet at dette galleri KUN er for "fede" biler og hvad er en fed bil egentlig for dig.???
apr 2006
Følger: 51 Følgere: 45 Biler: 5 Emner: 80 Svar: 2.326
Gider ikke hvis der er 2 billeder af højre side, 2 af venstre og et af fronten, hvad kan jeg bruge det til???
Med hensyn til tekst, så vil jeg squ oss vide lidt om bilen, andet end at den er std, std, std og std med nogle alu som jeg ikke kender navnet på...
Til gengæld stemmer jeg ens, uanset alder, mærke og stand...
Følger: 101 Følgere: 93 Biler: 3 Emner: 402 Svar: 5.771
Hvis det er en markræser/folkeræser.
Tynd tekst eller ingen tekst, samt hvis der er masser af mellemrum i teksten.
jul 2008
Følger: 21 Følgere: 21 Biler: 1 Emner: 46 Svar: 302
Godt ord igen, det var jo en god saglig begrundelse du kom med der:-)
jun 2007
Følger: 14 Følgere: 13 Biler: 5 Emner: 1 Svar: 838
Følger: 101 Følgere: 93 Biler: 3 Emner: 402 Svar: 5.771
apr 2006
Det er uden tvivl at BG er for alle, og synes også alle har ret til at være her... Og nu er det så'n at ALLE med en bil har retten til at trykke enten på Velkommen eller Afvis, inklusive mig.. Det jeg siger er at jeg stemmer som jeg gør, og du stemmer som du gør, meget længere er den ikke... Og fordi jeg skriver at jeg ikke gider se 5 ens billeder er det ikke ens betydende med at jeg vil ha' der skal være 20 billeder taget at en prof...
Og hvorfor ikke gøre sig lidt umage når man nu ansøger et bilGALLERI... Når man alligevel står med kameraet i hånden, så kræver det squ da ingen ting at skyde et par ekstra, særligt ikke i disse tider med kameratelefoner og diverse...
Og med teksten, 10 min på nettet og BG, så har man næsten fundet alt hvad der er om ens bil, så hvorfor ikke gøre det???
Så lad mig nu spørge dig, afviser du aldrig???
Og det med at slutte mig til K-Finn, da mente jeg hans første kommentar...
apr 2006
# Bilen skal være din egen.
# Alle billeder skal være tydelige og af selve bilen!
# Bilen må ikke oprettes som salgsannonce!
# Bilen må ikke være solgt ved oprettelsen!
# Der må ikke oprettes midlertidige billeder med tekst som f.eks. ”Billeder kommer snart”
# Der må ikke være skjulte reklamer for f.eks. hjemmesider på billederne
apr 2006
Alle biler kommer under samme kniv, fordi en bil er vold stylet kommer den ikke nemmere ind en std vogn fra 85, næsten tværtimod, er der lavet noget ved den, så ser jeg da også helst at der står hvad...
aug 2006
Følger: 20 Følgere: 18 Biler: 3 Emner: 4 Svar: 20
Synes snart at tonen er lidt grov, og nogen gange lidt for barnlig, hvorfor kan man ikke stille spørgsmål til en annonce uden at man bliver svinet til af andre der (tror) de ved mere, det er sku da ikke alle der er professionelle mekanikkere.
Der skal for FA.... også være plads til os andre, lidt småt begavede biltosser.
Synes ellers BG er et fedt koncept, men man bliver sku træt af det når man gentagende gange får afvist biler, og med latterlige begrundelser, som andre også har sagt, så er man vel glad for den bil man har, og så skal man vel også have lov at vise den frem.
aug 2003
Følger: 1 Biler: 1 Svar: 3.607
men jeg foretrækker hvis der er billeder af
bilen udv fra forskellige vinkler
kabine
motorrum
bagagerum(kan man undlade hvis man ikke vil have at folk skal vide hvad man kører rundt med bagi)
detaljer
og så skal der være fyldestgørende beskrivelse
på trods af disse ting blev min 406 afvist flere gange dengang jeg købte den og prøvede at oprette...jeg har derfor droppet at få den ind
okt 2007
Følger: 11 Følgere: 10 Biler: 1 Emner: 18 Svar: 23
aug 2006
Følger: 20 Følgere: 18 Biler: 3 Emner: 4 Svar: 20
apr 2006
Følger: 56 Følgere: 49 Biler: 5 Emner: 76 Svar: 1.494
syns fandme der skal være plads til alle. også til folk som er totalt bil mongoler som gerne vil være med, og hvis de ik har råd eller mulighed for at få de bedste billeder, jamen altså for fanden da, det dør vi sku da ikke af?
dec 2003
Følger: 36 Følgere: 30 Biler: 3 Emner: 294 Svar: 1.997
men gode billeder og en god tekst er budt velkommen herfra.
folkeracere lastbil traktor osv osv bliver afvist
apr 2006
Følger: 56 Følgere: 49 Biler: 5 Emner: 76 Svar: 1.494
Afvisninger.???