{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
736 visninger | Oprettet:

Afvisninger {{forumTopicSubject}}

Troede bare det var min golf fordi den er grim.
Men kan se alle for en del afvisninger herinde, når de opretter deres bil smiley

Hvad sker der for jer om jeg må spørge?
Ingen af dem fejler jo noget

Stemmer meget sjællendt selv, men afviser kun hvis der er ét billede, eller 3 ord i teksten smiley

Andre der har undret sig over de mange afvisninger?
- Nu forstår jeg godt hvorfor min får dem smiley men derfor vil jeg stadig have den ind.

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Afvisninger
  • #2   27. mar 2012 Ja det kan jeg godt se smiley
    Men de må jo selv skulle have biler ind, så det bider jo dem selv i Rø*** smiley

• #3   27. mar 2012 Lige præcis Maiken! sådan er folk desværre!! smiley

• #4   27. mar 2012 Synes det er en sørgelig tendens

• #5   27. mar 2012 Mange oprettelser er elendige og mangler endte noget ordentlig teskt eller billeder.

Bare fordi man har 5 billeder uden den store variation og skrevet "standard" i alle felter, er det ikke at overholde betingelserne i alles øjne.

Hvis der er gjort bare lidt mere end mindste kravet over en oprettelse, så kommer bilerne oftest ind uden bøvl =)

• #6   27. mar 2012 Nej nej nej smiley
    Nu er det ikke tuderi, men overraskelse over folks små sko herinde smiley

Og nu var det ikke ment som noget med min bil. Men stødte lige før på en swift, som stod med rimelig mange afvisninger. Bare fordi der ikke står noget spændende og bilen ser alm. ud smiley

Det er altså for ringe, når gutten havde masser af billeder og tekst.

Er mest overrasket over at folk herinde af mere egoistiske end på scootergalleri smiley

• #7   27. mar 2012 bg = børne galleri

• #8   27. mar 2012 og det troede jeg scootergalleri var smiley

• #9   27. mar 2012 Hvis man har bare en lille smule interesse i sin bil og for biler i al almindelighed (hvilket vel er hovedårsagen til at man har en profil her på siden), så tager man som minimum 10 billeder og skriver en tekst der viser, at man også har gjort sig bare et minimum af anstrengelser for at lave en ordentlig profil.

Det tager ikke mere end 2 minutter ekstra at tage 10 billeder af sin bil i stedet for 5.

Og så gør det heller ikke noget man ved, hvilke dæk man kører rundt på.

Gør man ovenstående, så får man heller ikke sin bil afvist.

• #10   27. mar 2012 Hans nu er det så kun lige mine dæk jeg ikke har kigget på smiley
    men ellers er alt i min profil, og den røg da ud første gang.

Så du kan ikke give en facit liste på hvad der går, når det halve herinde er nogle børn smiley
    Men ja sådan burde det være

• #11   27. mar 2012 | Black-light |
    Nu er din oprettelse så også en af de bedre, du ville blive overrasket over hvad folk prøver at oprette uden nogen form for tekst eller ordentlige billeder.

Grunden til du fik så mange afvisninger, (var inde på den da du oprettede den) kan være noget så lidt som dine mellemrum. Det er åbenbart nok til at afvise i nogles øjne. =)

• #12   27. mar 2012 har lige oprettet min bil her på bg, og fik fandme 80 afvisninger!! 80!! og alt tekst og billeder er ikke ændret på... prøv og se og så fortæl mig hvorfor folk afviser, bortset fra at de fejler noget i hovedet!

• #13   27. mar 2012 Tror nu det er udsendet smiley

Og bubber det er lige det jeg mener. Den har det hele og selv sådan én får 80 afvisninger :S det er jo sygt

• #14   27. mar 2012 7400 - Bubber Sili S
    Mellemrummene er nok det der sparkede dig mest, da som sagt før er nok til nogle afviser, er set før.
    Måske at der står dato bag bilgalleri logoet som nogle kan se forkert som værende copyright. Men så er det jo folks øjne der er noget galt med =)

| Black-light |
    Det betyder desværre også noget for nogle herinde, jeg fik også selv afvisninger på min G4 uden en eneste grund, så noget så vel som hvilken bil det er har nok også betydning.

Men jeg er ret ligeglad med det da den kom ind første gang =)

• #15   27. mar 2012 min er også inde nu smiley
    Men det er stadig irriterende at man laver en profil. Og så skal man tjekke om man kommer ind.

• #16   28. mar 2012 Kender det godt...

Min er også grim, men derfor vil jeg stadig gerne have den ind!

...og det samme gælder bilen. smiley

• #17   28. mar 2012 true smiley

Kommentér på:
Afvisninger

Annonce