{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.970 visninger | Oprettet:

Ridset med nøgle!!? {{forumTopicSubject}}

Jeg har lige købt bil for en uge siden, og i går står den så i indkørslen da jeg er på arbejde og så da jeg kommer hjem er der en idiot der har ridset med sin nøgle hen over venstre bagdør!! Har man ikke andet at bruge sit liv på?! Den er sortmetal, men hvad kan jeg gøre?? Det kan nok ikke poleres væk, da den er rimeligt dyb. Det er fandme surt!!

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Ridset med nøgle!!?
  • #1   15. jan 2009 Okay, det er fandme utroligt!! Vi må da håbe han har det bedre ved at have gjort det. Ved i hvad det koster at få sådan en dør omlakeret??

• #3   15. jan 2009 min er også på værksted og få lavet ridser, skiftet forrude og sidespejl efter hærværk, den skulle lakeres hos en lakker.

• #4   15. jan 2009 Sådan en idiot burde få skåret den hånd af, han havde nøglen i. Sådan gjorde de i gamle dage! Han fortjener intet mindre.

• #5   15. jan 2009 Claus J
    Ja lige præcis. Også den anden så vi er på den sikre side;) Jeg forstår slet ikke man kan få sig selv til at gøre det. Han må jo være misundelig.
    Jeg havde længe ledt efter en golf 3 i fin stand og den jeg har købt VAR totalt fejlfri i lakken og ingen rust overhovedet, så det er godt nok surt, når man har kørt jylland og fyn rundt for at finde den pæneste!!

• #6   15. jan 2009 Man burde sidde og banke på hans pik med nøglen, indtil den falder af.. Du må købe dig et overvågnings system.

• #7   15. jan 2009 TT .
    Ja men det er også ret dyrt!!

• #8   15. jan 2009 Præcis.. Jeg ville gå helt amok hvis nogen havde gjort det mod min bil.
    Èt er at nogen kan banke en dør op i en anden bil uden at efterlade navn, nummer osv., men hærværk er noget helt andet og langt værre.
    Hvad får sådanne fjolser ud af at ødelægge andres ting?
    Mega surt bilen, især når det er en "ønskebil".

• #9   15. jan 2009 Jeg har fandme også oplevet det lort på min gamle Seat Ibiza sortmetal. Folk der kan finde på sådan noget er bare nogle røvhuller og man kan ikke gøre en skid ved det med mindre man så ham gøre det.

som der er nævnt er der kun én ting at gøre...omlakering af døren smiley

Desværre

• #10   15. jan 2009 Ja havde det bare været en gammel rusten spand var det jo ligemeget, men så tror jeg faktisk heller ikke det var blevet gjort. Så tror jeg ikke folk er misundelige selvom det alligevel er lidt komisk at man kan være misundelig på en golf 3. Godt nok er den flot i lakken, men det er jo ikke en porsche:)
    Man kan lige se den er trukket i højde med hånden hvis i forstår og så i samlingen ved døren er den så gået lidt opad. Heldigvis ikke videre bagud:S

• #11   15. jan 2009 Det er altid noget at begge døre ikke skal males. Sørg for at få malet det et ordentligt sted. Jeg fik malet min bagkofanger til en tidligere bil på et stort aut. VW i Nordjylland og farveforskellen var ret tydelig, når man er lige så kristisk som jeg er.

• #12   15. jan 2009 Okay, ja det er så også det jeg frygter. Og det er jo så også en ret uforudset udgift. Og det er så lige om det bliver gjort igen, men det kan man jo ikke sige noget om...

• #13   15. jan 2009 Det er jo det.. Ville især være bekyrmet, hvis det skete i din egen indkørsel? Derfor holder min altid i garage. Hehe..

• #14   15. jan 2009 ja det gjorde det jo, men vi har to biler, og min må stå ude.

• #15   15. jan 2009 Ja okay.. Godt nok nedern.. Men held og lykke med det. Lov mig at du sørger for at undersøge hvilke malere, der får god omtale i dit område. Det er pisse træls med en bil med så stor en fejl, man skal kigge på hver eneste dag.

• #16   15. jan 2009 Ja det skal jeg lige have undersøgt:) men tak for hjælpen!

• #17   15. jan 2009 Prøv evt først at fylde ridsen godt op med en original lakstift. Hvis det er muligt så dæk af med malertape. Lad det hærde op et døgn eller to. Der eftet skal du slibe det med vandslibepapir korn 1200 indtil reparationen er "slebet" sammen med originallakken. Der efter polerer du med eksempelvis Autosol/Slipol el.lig. Der efter polerer du med lakrens og til sidst med voks/lakforsegler el lign. Er du omhyggelig giver det et forbløffende godt resultat og er en billig løsning. Bliver det ikke tilfredsstillende skal du jo have malet alligevel

• #18   15. jan 2009 det er sikkert en kat der har været ved at lege dødsdrom hehe... det gaz

pisse irriterende at folk ikke bare kan holde deres snitter for sig selv

• #19   15. jan 2009 Få dog en maler til at plette det.. Det vil sikkert ikke til at se alligevel..

• #20   15. jan 2009 Jeg har fundet en hjemmeside hvor de kun maler ridsen og det kan slet ikke ses. Det kan være det er godt nok..

• #21   25. jan 2009 Du må gerne skrive hvor. Har lige fået ridset min bil :(:(:(:(:

Kommentér på:
Ridset med nøgle!!?

Annonce