944 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 20 Svar

Skade lavet ved nissan. Skade lavet ved nissan.

ville lige sikre mig at jeg ikke lade det gå over forsikring.

min kæreste er kommet til bakke ind i en skærm på en nissan micra, den skal have ny for skærm og males så fik den også fik den også en lak skade på kofangeren så den skal også males. kan det passe at det ville komme til at koste 6900 kr. med afmont og mont.

mvh chr...

RENAULT SCENIC E-TECH ELECTRIC - DIT VALG!
Slå lyden til
00:00
/
14:20
LIVE

NOW PLAYING

TOYOTA LANCERER SEKS NYE ELBILER!

NOW PLAYING

VW ID.4 GTX - OVERRASKER!

NOW PLAYING

TIL WAGRAIN OG HJEM I HALLES MINIBUS!

NOW PLAYING

MIN BMW E30 FÅR NY CHANCE

NOW PLAYING

NOW PLAYING

BYD TANG ER IKKE HELT FÆRDIGBAGT!

NOW PLAYING

NOW PLAYING

STATUS PÅ MIN BMW E30!

NOW PLAYING

NOW PLAYING

TOPFART I VW ID.3 GTX!

NOW PLAYING

ALFA ROMEO JUNIOR - NOGET ER GALT!

NOW PLAYING

BYD ATTO 2 - OVERRASKER STORT!

NOW PLAYING

NOW PLAYING

AT ANMELDE EN SPRITBILIST!

NOW PLAYING

NOW PLAYING

NOW PLAYING

MERCEDES-BENZ G 580 - 100% ELEKTRISK G-KLASSE!

NOW PLAYING

NOW PLAYING

NY TESLA MODEL Y

NOW PLAYING

NOW PLAYING

POLESTAR 4 MED 1900 KG PÅ KROGEN!

NOW PLAYING

I AUDI A5 AVANT TIL ST. ANTON!

NOW PLAYING

KAN MIN BMW E30 REDDES?

NOW PLAYING

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Hjælp til rep af kanttråd til robot plæneklipper 600 kr.
  • Opsætning af håndvaskamatur 500 kr.
  • Find fejl11 på opvaskemaskine 250 kr.
  • VVS-installatører 1.950 kr.
  • Installation af nyt tv 500 kr.
  • Handyman til opsætning af brusesæt 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Skade lavet ved nissan.
  • #1   30. jan 2009 Det lyder da som en OK pris for en ny skærm, lakering af skærm og kofanger.. og montage..

• #2   30. jan 2009 Jeg vil sige, at det lyder dyrt, men det kommer jo an på skærmens pris...

• #3   30. jan 2009 Lyder faktisk billigt i mine ører

• #4   30. jan 2009 du kan sagtens overlade det til forsikringen.. faktisk mener jeg du BØR lade forsikringen tage sig af det.. Hvis skaden ikke er for dyr - dvs. den vil skade dit videre forløb mht. bonustrin, kan du altid vælge selv at betale dem.... Dvs. forsikringsselskabet sikrer du ikke bliver taget ved næsen, at du vitterlig ER forpligtet til at erstatte, at du ikke bliver pålagt ekstra, hvis det viser sig at være en mere omfattende skade..

Alt ovenstående er en gratis service... viser det sig at det er billigere selv at betale, så beder du dit forsikringsselskab sende en regning = værkstedets regning.. alt det arbejde forsikringsselskabet har gjort er "service"

Ring og snak med dem.. i 9 ud af 10 selskaber kan det lade sig gøre uden problemer... så er du bedre sikret :o)

(arbejder selv i forsikringsbranchen, hehe)

• #5   30. jan 2009 tag på et ophug og find en skærm .- 500kr og så tag ud til maleren og be ham om at male det efter fyraften så er der sparet en del.

• #6   30. jan 2009 Det lyder billigt. Der var en der bakkede ind i min golf 2 og det kostede en ny forskærm og skærmforøger. Det kostede ca 6000kr

• #7   30. jan 2009 manden der blev bakket ind i er ikke til rokke med , han vil kun have det lavet ved nissan for det har han kørt i 22 år smiley

• #8   30. jan 2009 Prisen lyder til at være ok, har selv lige betalt 5850 kr for få en ny kofanger og lak plus arbejde løn

• Martin K
    Martin K Tilmeldt:
    dec 2002

Følgere: 10 Emner: 18 Svar: 2.559
    #9   30. jan 2009 Fair nok at han vil have lavet skaden hos et aut. værksted. Det er trodsalt ikke ham der er skyld i at hans bil er bulet og han har alt ret på sin side til at få udbedret skaden bedst muligt.
    Jeg ville også nægte at få en skade udbedret af en perlegrus mekaniker.

6900 er meget fornuftigt prisleje. Der går trodsalt et par timer med af- og genmontering, forskærmet koster vel ca. 1500kr og maleren skal også have timeløn + materialer dækket.

• #10   30. jan 2009 Ville nok ringe til forsikringen og høre hvad de siger. Har du kasko eller alm ansvar?

• #11   30. jan 2009 Manden må jo også selv bestemme hvor det skal laves, og det gør det sikkert dyrer for dig, da han jo er en god kunde på det værksted gennem 22 år, og lad forsikringen klare det som en skriver, og derefter evt. selv betale regningen bagefter.

• #12   30. jan 2009 prisen er med det hele.

jeg har kun ansvar. min prime er på 3000 kr og vil stige til 6000 kr

og min selvrisiko er 6570 kr og vil stige til 12000 kr. har lige snakket med dem.

• Martin K
    Martin K Tilmeldt:
    dec 2002

#13   30. jan 2009 Det vil sige at du skal betale selvrisiko på 6570kr, og forsikringsselskabet betaler op til de 6900kr, altså 330kr.

Næste år er din præmie steget 3000kr.
    Afhængigt af hvor længe du er om at komme ned på 3000kr igen, så betaler du 9570kr for en 6900krs skade. (Altså hvis din præmie falder efter 1 år).

Altså kan det slet ikke betale sig at køre skaden over forsikringen. smiley

• Martin K
    Martin K Tilmeldt:
    dec 2002

#14   30. jan 2009 Det er lidt en hamper udlåns rente forsikringsselskabet tager, for at låne 330kr... smiley

• #15   30. jan 2009 Synes det lyder underligt at du stiger så meget på grund af 330kr... Så synes bare du skal tag den selv.

• #16   30. jan 2009 det er fordi jeg ryger 2 trin ned i de næste 2 år.

• #17   30. jan 2009 lige meget skadens størelse og pris...

• #18   30. jan 2009 Mange tak alle sammen for de gode svar.

• #19   30. jan 2009 Egernet har ret. Hvis du siden vælger selv at betale skal du betale hvad forsikringen har lagt ud. Da de som oftest får en bedre pris end forbrugerne kan du oven i købet spare lidt penge den vej rundt..

• #20   30. jan 2009 billigt nok..ny skærm og kofanger koster omkring 3500 og lak koster 2500-3000..

Kommentér på:
Skade lavet ved nissan.

Annonce