709 visninger
|
Oprettet:
Sygt fed drift videoer {{forumTopicSubject}}
rigtig fede drift videoer. Ingen lorte techno, bare ren motorlyd og fede vinkler og fede biler.
NYD DEM.
Part 1
http://www.youtube.com/watch?v=J1U9YnIEX3A
Part 2
http://www.youtube.com/watch?v=yW07_1p0n-8&feature=related
dec 2004
Følger: 33 Følgere: 32 Biler: 1 Emner: 15 Svar: 2.126
jan 2003
Følger: 129 Følgere: 255 Biler: 13 Emner: 780 Svar: 7.992
apr 2003
Følger: 12 Følgere: 12 Biler: 3 Emner: 371 Svar: 1.474
Nej okay så:
rigtig fede drift videoer. Ingen lorte techno, (kun de første 30 sek. i introen) bare ren motorlyd og fede vinkler og fede biler.
Tilfreds :oP
apr 2003
Sorry hvis det er repost.
dec 2007
Følger: 2 Følgere: 1 Emner: 5 Svar: 92
http://www.youtube.com/watch?v=j2qLW3wU2Ug
aug 2008
Følger: 11 Følgere: 33 Biler: 3 Emner: 59 Svar: 11.050
Jeg blev svinet til af nogle brugere blandt andet dig igår fordi at jeg fik mit indlæg flyttet, og jeg syntes det var forkert....under denne gruppe, fordi at YOUTUBE ting hører under OFF TOPIC...
Hvorfor er det lige ok idag...????
apr 2003
Tag nu og luk røven, ja undskyld men du er da for lam og høre på.
hvis der er nogen admins der syntes det her indlæg ligger det forkerte sted eller måske syntes det ikke hører til her, jamen så skal de da være velkommen til at slette/flytte det.
Jeg vidste ikke at youtube ting hører under offtopic, my bad. bukke bukke skrabe. men så kan de jo bare flytte det.
Jeg mener ikke jeg svinede dig til i går, men ville bare frem til at jeg syntes du gik i små sko fordi du flipper ud over at en admin har flyttet dit emne.
Men i tilfælde af at du har følt dig stødt af noget af det jeg har sagt dig i går, så må du undskylde :o)
aug 2008
Jeg syntes bare det er dobbeltmoralsk ligesom du mener at det er for små sko jeg går i...
Længere var den ikke, men ord som luk røven er der ikke noget galt i...
Ja jeg skal da ikke kommenterer det længere, med mine små sko....
apr 2003
Jeg mener ikke youtube film hører til i offtopic. hvis det er tilfældet at jeg har givet nogen ret i det er det en misforståelse.
hvis indholdet af en film fra youtube omhandler biler, så mener jeg da godt det må være i general diskussion, men igen hvis en admin mener det skal flyttes eller slettes, så er det jo det de er der for.
Det jeg blev lidt harm over i går var bla. at du reffererede til det som magtmisbrug. det er da ikke noget at flyve i flint over. det er jo et frivilligt arbejde de ligger i det.
En admin kan faktisk også lave fejl, men det ved jeg ikke om du ved.
Men drop det, gider ikke spilde mere tid på det. det er spild af tid.
aug 2008
Til den med magtmisbrug, så har man jo ikke en jordisk chance for at få det uddybet ved admins trods mange også siger det, der står jo i reglerne at man ikke kan klage over en afgørelse og det var det jeg henviste til...
Jeg havde da også ladet det ligge igår, men mit indlæg blev nedvurderet omgående uden at man havde set hvad det handlede om...
Og ja det er spild af tid, og hjælper ikke meget på de slørede regler admins har herinde..
God Dag...vi ladet det ligge....
apr 2003
Sygt fed drift videoer