{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
658 visninger | Oprettet:

HJÆLP... BMW!!! {{forumTopicSubject}}

Hej folkens...

Sidder og overvejer om en m3 evo kabine i læder skal købes til min coupe..

Er bare bange for at bruge mange penge på den og ikek kan komme af med den...

Det er en fra 93 en coupe med 328 motor i... som har kørt knap 200 kg km..

Jeg skal lige høre.... Hvor meget vil min bils værdi stige til med en komplet m3 evo kabine?


Seriøse henvendelser tak...!! Har ikke tid til folks useriøse henvendelser..


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  HJÆLP... BMW!!!
  • #1   23. feb 2009 du skal nok ikke regne med særlig meget. man får sgu aldrig pengene hjem igen

  • #2   23. feb 2009 200 kilo kilometer....?

    Hvordan ser det ud?

    Hvis du vil have seriøse henvendelser, skal du selv være seriøs først.

    For du kan simpelthen ikke spørge om det der...

    Om den stiger kommer jo 100% an på om du lige falder over en person som får stiv diller af at have en M3 kabine...


  • #3   23. feb 2009 hvis man er til e36 får man stiv diller til evo kabinen. og jeg ser det som et stort ++++++ hvisd jeg kikker på en med kabine

  • #4   23. feb 2009 Den stiger ikke - det er ekstraudstyr, som du køber til DIN bil fordi DU synes det er fedt. Hvis du er heldig finder du en køber som også synes det er en fed kabine.

  • #5   23. feb 2009 Den vil nok være nemmere at komme af med, og mere attraktiv for køberne, men jeg tror ikke den stiger i værdi af det

  • #6   23. feb 2009 Sajmon tm aka. dumbass....

    Kilo betyder tusind på latin, så vil ikke kalde det useriøst. At der så er tale om en tastefejl da der står KG er jo en helt anden sag.

    Realox: Du skal ikke regne med at din vogn bliver betydeligt mere værd. Det vil nærmere virke som et godt forhandlingsgrundlag og trække folk ud at se på din bil fremfor andres i samme stand.

    Mvh. Ninja


  • #7   23. feb 2009 Sajmon der står ikke 200 kilo kilometer ....

    der står 200 kilogram kilometer ....


  • #8   23. feb 2009 Benjamin K - Tak for en positiv tilbagemelding.

    Nu var det HELE tråden der blev kaldt useriøs af mig - ikke kun en lille skrivefejl...

    Ik bassemand?


  • #9   23. feb 2009 Tak for jeres henvendelser..

    Altså... Jeg mener jo bare at jeg fx giver 10000 for en kabine og så om jeg evt kan trække i pris... jeg tror da personligt folk vil give mere for en bmw e36 med m3 evo kabine end en med stof kabine eller normalt læder..


  • #10   23. feb 2009 Det endegyldige svar kan du først få når den rigtige køber melder sig.

    brugtmarkedet står jo totalt stille nu...


  • #11   24. feb 2009 tror ikke jeg ville ofre de penge med mindre jeg selv synes det er en fed kabine osv..
    for du får et sted mellem 500-1000kr mere ud af den ved salg... med mindre som de andre siger du finder en der får stiv fjeder, af en m3 kabine... men et eller andet sted er det ikke kabinen der køre.. men vil duj gerne have den fordi det ser godt ud, og fordi man sidder godt så smid det i, men regn kun med at du mister penge på det...


  • #12   24. feb 2009 Det er en MEGET MEGET stor GRIM misforståelse blandt 80% af galleriernes motoriserede brugere der ikke har fulgt med i matematik undervisningen og lært om den latinske betegnelse "kilo" som betyder "1000/ettusinde" og at GRAM er en massefylde og at KG er en sammensat forkortelse af kilo og gram istedet for at sige "1000 gram" siger man "1 kg" altså "1 tusinde gram"
    Det er det samme med "KM" som er en anden målenehed end KG men på samme måde den ene er bare masse og den anden er længde mål i tusindtal.
    Så hver gang din bil har gået 1kilometer har den jo gået 1000meter, og for hver gang den vejer 1 kilo så vejer den 1000gram.

    Mht værdi spørgsmålet, så skal du købe det hvis du synes det selv gør bilen bedre for dig selv.
    Er det en ivestering ka det sjældent betale sig at smide ekstraudstyr i den der ik enten var noget der SKULLE skiftes til noget i samme prisklasse eller bilen har kostet dig halv pris af hvad de ellers ka fåes for nu.


  • #13   24. feb 2009 Skal forresten lige huske at sige at den grimme misforståelse er når at de HÅRDNAKKET påstår at KG er en ganske korrekt forkortelse at bruge om penge beløb.
    Ligesom folk der ikke forstår at markedsføre deres spørgsmål med en ordnetlig overskrift der præcisere emnet..


  • #14   24. feb 2009 Du skal nok ikke regne med den stiger 10k i værdi, men den stiger da i pris i forhold til den stofkabine du har i nu.
    For det er jo den ultimative kabine i en e36 efter min mening smiley


  • #15   24. feb 2009 KG som i pengebeløb?... så tar jeg da gerne 1 kg i 500 lapper tak smiley

Kommentér på:
HJÆLP... BMW!!!

Annonce