{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
949 visninger | Oprettet:

ABCON Worn enginge treatment {{forumTopicSubject}}

Hey..

Jeg har købt sådan en flaske.. men efter det jeg har forståt, skal det være sammen med olien..

Men jeg forstår ikk hvorfor der står.. tilsæt den anviste mængde grøn-m lad motoren kører i 15 min.. ?! hvorfor står der det?? når at man skal kunne køre med det i 6 måneder.. (næste olieskift)

havde emnet oprettet tidligere.. men fik ikk rigtig et svar jeg kunne bruge til noget..

http://www.bilgalleri.dk/html/for_messageDetail.asp?msg_ID=514423


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  ABCON Worn enginge treatment
  • #1   14. mar 2009 Hej, læs evt. hvad jeg skrev i vores gruppe omkring netop det produkt

    Ja du skal have "engine cleaner" i motorens olie i ca. 15min. for at løsne op for alt.

    Derefter tappes det af, sammen med den gamle spildolie og ny olie tilsættes sammen med "worn engine treatment"

    Sådan fungerer det...


  • #2   14. mar 2009 Ja.. har læst det.. men det der undre mig.. er at der står : tilsæt den anviste mængde grøn-m lad motoren kører i 15 min.. det giver ikk nogen mening.. da det skal være i motoren tiil næste skift..

  • #3   14. mar 2009 Giver da fint mening.

    Motoren skal stå i tomgang 15 min før du kører i den efter du har hældt det i


  • #4   14. mar 2009 jep...

  • #5   14. mar 2009 Ja sådan kan man godt takle det.. men hvorfor skulle det være vigtigt?? det skal måske blandes i olien stille og roligt.. i stedet for at piske det i..

    Med hensyn til på fyldning.. engine cleaner fylder du en halv flaske på.. men så har den alt for meget på.. kan toppakningen ikk gå?? eller skal man tappe noget af før?!

    og så regner jeg med at man hvis der kan være 3.2 liter på bilen.. så tager man 2.8 liter i og resten med grøn-m


Kommentér på:
ABCON Worn enginge treatment

Annonce