{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
858 visninger | Oprettet:

Ingen forsikring {{forumTopicSubject}}

Godaften,

Jeg har et par dage her, hvor jeg ikke har forsikring på bilen fordi jeg er ved at flytte forsikringsselskab. Mit gamle selskab har meddelt mig, at de skal oplyse til politiet hvis der ikke er forsikring på bilen - så spørgsmålet er om politiet kører ud på min adresse og klipper mine plader, eller kun hvis jeg bliver stoppet og de tjekker pladerne??

Tak smiley

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Ingen forsikring
  • #1   19. apr 2009 pas. Du skal nok ikke køre for meget hvis det er. smiley

• #2   19. apr 2009 Hvis du er ved at flytte selskab, så tager det nye selskab jo over fra dagen du indsender begæringen.. så du kan være ganske rolig

• #3   19. apr 2009 Hvorfor skulle du stå uden forsikring?? Som SwedSpeed siger så overtager det nye selskab bare forsikringen fra den dag hvor det gamle er opsagt. MED mindre du selv har opsagt forsikringen pr. dagsdato og først laver ny forsikring f.eks d. 1 Maj??

Hvis du ikke har nogen forsikring på bilen, vil jeg på det kraftigste fraråde dig at bevæge dig ud i trafikken med bilen. Sker der en skade hænger du personligt for skaderne. dvs. hvis du pløjer ind i en Ferrari Enzo og slår fører ihjel så kommer du ALDRIG nogensinde til at være gældsfri med mindre du tjener kassen.

• #4   19. apr 2009 Må hellere lade bilen stå så.. :s

Men tak for hjælpen..

Kommentér på:
Ingen forsikring

Annonce