{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.618 visninger | Oprettet:

Chip tuning med OBD stik {{forumTopicSubject}}

God aften/nat folkens, nu har jeg set flere steder på nettet at man kan købe sådan et tunings sæt, så man kan chippe bilens orginale box.

Vil gerne høre om der er nogle som har erfaring med dette, godt eller dårligt. Vi har BOSCH tester på jobbet så vil gerne høre om man kan downloade, eller købe dette software så man kan chippe boxsen på biler.

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Chip tuning med OBD stik
  • #1   1. maj 2009 man skal passe på hvilke man køber.. nogle kan smadre din original boks helt..

• #2   1. maj 2009 En tester kan jo kun udlæse og slette fejl, ikke programmere noget på bilens ECU effektmæssigt

• #3   1. maj 2009 *SwedeSpeed* Volvo S40 til salg smiley
    Ok troede at man godt kunne bruge den til flere ting hvis man bare havde software, så blev man da lidt klogere.

Peter L
    He hvilken skal man så købe smiley Er det ikke noget med at man gemmer den orginale software fra boksen også overføre man det nye, så man stadig har den orginale hvis det skulle gå galt, eller kan det ødelægge boksen helt?

• #4   1. maj 2009 Det kommer vel an på HVILKEN "tester" det er, men den Bosch-tester vi havde på mit gamle arbejde kunne kun de førnævnte ting.l

• #5   1. maj 2009 du skal have hard wear for min 15k hvis det skal fungere og ikke fucke din motorstyring op det er lige sket for en jeg kender fordi han ikke ...en bosch tester kan kun teste den kan ikke udkæse den gamle fil du skal jo have et prgram til at læse den ud og et til at ændre filerne også bruge det program du bruge til at læse ud med til at læse ind med igen...michael

• #7   2. maj 2009 Siger tak for svarende, må prøve at slå noget af det op og få ringe lidt rundt.

Jeg spørger mere fordi vi er 4 som gerne vil have chippet vores biler. hvis man kunne købe de chip sæt til 2500 - 3000 kr er der jo en del penge at spare. Men kan se at det er noget man skal holde sig væk fra:)

Kommentér på:
Chip tuning med OBD stik

Annonce