{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
714 visninger | Oprettet:

Accord, - Fin begynder bil ? {{forumTopicSubject}}

Hej BG

Ja nu står jeg og skal fra de 2 små hjul og over til de 4.

Har kigget meget omkring og på alt fra A3 til Del Sol, Swift osv.

Men er nu faldet for en Honda Accord VTI fra 2000
Som denne http://www.bilbasen.dk/brugt-bil/forhandler/Honda-Accord-1,8i-LS-4d_ID275802274.htm

Ville det være hul i hovedet eller ej ?

Jeg gider simpelthen ikke køre i en Golf 2 eller 3 osv.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Accord, - Fin begynder bil ?
  • #1   3. maj 2009 Undersøg lig forsikringen først, den kan være den afgør spørgsmålet for dig..

  • #2   3. maj 2009 Hvordan definerer du begynderbil? Dette er i manges øjne ikke en begynder bil. Der er du istedet ovre i noget til under 30 kilo, hvor dele som regel er billige hos en hugger osv.
    Denne accord er en rigtig go bil, og den burde ikke volde dig mange problemer, men en decideret begynder bil kan man ikke kalde den, synes jeg


  • #3   3. maj 2009 det er en rigtig god bil, jeg starte selv med en accord 2,2EXRI fra 92, sindsyg god bil. og den bil du har kigge på, ville jeg forslå at du køber den i en 2,0, pga den er virklige sløv. har selv haft en 2,0 ils fra 2000, og den var jeg godt nok glad for


    vh jimmi


  • #4   3. maj 2009 Jeg tror bare næsten man blir gladere for en gammel 10.000 kroners spand som begynder. Så betyder det ikke så meget hvis der sker et eller andet med den..

    Men Accord'en er da helt sikker en god bil - gad bare ikke selv give så meget for min første bil...


  • #5   3. maj 2009 en accord er en fin bil kører bare godt,forsikring/evt.reservedele er ikke dyrere end andre biler .også går en honda meget sjælden i stykker.
    så køb du bare trygt sådan en.


  • #6   3. maj 2009 Det er en rigtig fin bil men den du linker til er alt for dyr. Vær opmærksom på rust hvis du skal ud og kigge på sådan en. Så findes Accord IKKE i Vti men som Type R.

    I stedet for at købe så dyr en accord som første bil så find en 2.0 Exri fra 93 eller en fra årgangen efter


  • #7   3. maj 2009 kig lige honda glejbjerg.dk er meget reel

Kommentér på:
Accord, - Fin begynder bil ?

Annonce