{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.653 visninger | Oprettet:

HOLD JER FRA ALOE VERA! {{forumTopicSubject}}

Her i sommervarmen, må jeg hellere dele en bitter erfaring. Jeg var på stranden i onsdags, og fik reddet mig en ganske rød ryg. Da jeg samtidig var helt halv-stiv hoppede jeg bare i seng om aftenen, og sov stort set hele torsdagen væk. I går (fredag) fik jeg lige set mig selv i spejlet, og tænker "Der skal vist lidt Aloe Vera på". Jeg puttede det på kl. 10.00 om morgnen, men om eftermiddagen (omkring kl. 16) begyndte det at klø/stikke/svide sindsygt. Jeg prøvede at smøre det mere ind, hoppe i kolde bade, lægge mig på nogle isterninger men intet hjalp. Det fortsatte bare ufortrødent, og jeg kunne ikke sidde stille. Efter et opkald hos min læge fik jeg at vide at det var Aloe veraén som jeg havde smurt på. Det viser sig, at langt størstedelen af danskerne er overfølsomme over for kemikalierne i produktet. Jeg fik smurt ryggen ind i går og i dag, men det prikker og stikker stadigvæk en smule. Lad dette være en advarsel som skræk og varsel, mod at bruge Aloe Vera. Jeg gør det aldrig igen. Og så fortsat god sommer til jer alle!

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  HOLD JER FRA ALOE VERA!
Kommentér på:
HOLD JER FRA ALOE VERA!

Annonce