Indlæser...
Sortering
Fejl Peugeot 208 Aften BG Jeg har en PEUGEOT 208 1.6 BLUEHDI 100 HK 19-09-2016 I går kom den med fejl som ses på billedet. Bilen ...
Generel Diskussion
Oprettet:
i går
Visninger:
73
Fortryde brugt køb Min gamle svoger har fortrudt en bil han har skrevet under på, er der nogen her som VED hvad det koster at komme ud af...
Generel Diskussion
Oprettet:
23. mar
Visninger:
434
Defekt servo Hej. Jeg har en Audi A5 mens jeg kørte blev rattet pludselig hårdt, testeren fortæller ikke noget. Jeg har købt...
Generel Diskussion
Oprettet:
23. mar
Visninger:
273
VW TDI 1.9 TDI 150 HK 2002 og frem Nogen der ved om den motor, eller bil, er høj kurs i nogen kredse, det er en gul Golf med Recaro sæder og den har været...
Generel Diskussion
Oprettet:
23. mar
Visninger:
184
Hvor stor kompressor Hey alle , jer der køre trykluft , hvor stor kompressor bruges til slibe maskine osv ? Bare hobby brug men stadig nok t...
Generel Diskussion
Oprettet:
21. mar
Visninger:
339
El Camino Hey boys and girls , er der en herinde der ved om en Chevrolet el camino fra 74,kan stå på en autotransporter? Er lidt ...
Generel Diskussion
Oprettet:
21. mar
Visninger:
468
Nye bremseskiver Hejsa Jeg har lige været til mekanikkeren og de mente mine bremseskiver skulle skiftes. Dog undre det mig når jeg kom...
Generel Diskussion
Oprettet:
21. mar
Visninger:
525
Skift af forrude Hej Skal have skiftet min forrude på min Audi A3 der er en ca 40 cm lang revne i passager siden. Jeg har Lærernes Br...
Generel Diskussion
Oprettet:
19. mar
Visninger:
332
Egr/maf fejlkode Hej bg, står her med en skoda octavia 1.6 tdi (mororkode cayc) der periodisk melder fejl på maf og fornyeligt egr. Fejl...
Generel Diskussion
Oprettet:
16. mar
Visninger:
439
Er denne røg fra udstødning normal? Hej alle, Jeg har en Ford Mondeo fra 2007, hvor jeg har bemærket at der kommer en del "røg", om det er damp eller ko...
Generel Diskussion
Oprettet:
15. mar
Visninger:
505
Skoda rapid - tandrem eller kæde? Hej bg. Håber i kan hjælpe mig. Har min Skoda rapid kæde eller tandrem? Skoda rapid 1,2 tsi årgang 2016 Mvh Jonas G...
Generel Diskussion
Oprettet:
15. mar
Visninger:
478
Servis priser Jeg har en Kia Ev 64 fra 2021 der har altid fået servis hos den lokale Kia forhandler hvor den er købt fra ny ( Nu ha...
Generel Diskussion
Oprettet:
15. mar
Visninger:
575
BMW vin decoder (udstyrsliste via stelnummer) hej allesammen er den nye ejer af en ældre bmw x5 og det er min første bmw i over ti år. Har haft Mercedes og der har j...
Generel Diskussion
Oprettet:
13. mar
Visninger:
506
Regenerering af Ford S-max Hej med jer Har en Ford S-Max fra 2014 Problemet er at hver gang jeg er ude at køre med høje omdrejninger, regenere...
Generel Diskussion
Oprettet:
10. mar
Visninger:
676
Mitsubishi colt hvæser Hej jeg har en colt fra 08 . Problemet er at når jeg kører 80 kmt og vil accelerere i 5 gear hvæser den men stopper med...
Generel Diskussion
Oprettet:
8. mar
Visninger:
355
3x Ferrari = 80millioner kr…. Uden afgift Tallet lyder måske sindssygt, men høre mig ud. Lige pt. Er der ikke nogen Ferrari 250 Testa Rossa til salg men den s...
Generel Diskussion
Oprettet:
5. mar
Visninger:
598
Min kone Min kone siger hun er træt af at høre om biler. Hmm burde hun ikke havde tænkt over det inden hun giftede sig med en ...
Generel Diskussion
Oprettet:
5. mar
Visninger:
1.091
Bmw e36 cab 318 hej hvad synes folk om den gamle e36 318 cabriolet? hvad er dens svaghed/mangler? er godt klar over at alle vil nok...
Generel Diskussion
Oprettet:
4. mar
Visninger:
627
Peugeot Bipper 1.3 diesel 2014ish semi automatisk med gearproblem God aften Bilen havde en tendens til at blive i gear eller hoppe ud af gear, især når den kørte i en rundkørsel, nu ...
Generel Diskussion
Oprettet:
2. mar
Visninger:
809
peugeot 208 Fælge Hey alle sammen nogle der ved om fælge fra en Ford Fiesta passer på en peugeot 208 fælgene måler 205-40-17
Generel Diskussion
Oprettet:
2. mar
Visninger:
597

Annonce