{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.655 visninger | Oprettet:

Pas på til DHB poliicen er ude {{forumTopicSubject}}

Pas på hvis i skal til Billund .. Policen er på jagt efter ulovlige biler ... Har selv lige været en tur i fælden og skulle få en indkaldelse til syn pga. frontbøjlen på min bil og en utæt udstødning

Umiddelbart så køre der 1 reklame vogn + 2 MCer også er der 2 x civil bil i området også .. Bla deres reanult "provida" vogn (Den der snuppede mig)

Så pas på hvis i skal til DHB


iøvrigt så har Q8 ikke åben udendørs med bad osv. som de har haft de sidste år ej heller rabat på vask e.l.

Shell lidt længere nede af gaden har derimod fået sprit ny vaskehal med bløde børster


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Pas på til DHB poliicen er ude
  • #1   4. jun 2009 Ja selvfølgelig er politiet derude. Der kører hundredvis af unge på vej til dhb med hovedet under armen, og knald ulovlige biler. Hvor ville du være, hvis du var politimand i dag??

    Og det er helt fair, at de sætter ekstra ind i denne weekend, loven er ens for alle.


  • #2   4. jun 2009 Der har været 2 millioner tråde om det de sidste to uger.. Folk har vist længe der villie være razzia.. Så tuff luck.

  • #3   4. jun 2009 Men tanken var go nok Erik smiley

  • #4   4. jun 2009 SYnes sku det er sjovt at nogen (dermed ikke sagt nogen i denne tråd) brokker sig over det. Tænk ligefrem at være så dumme flokdyr at alle kører i deres ulovlige biler til et sted hvor politiet så bare kan stå og dele bøder ud til højre og venstre. smiley

    Min bil er heldigvis ikke ulovlig, for jeg er gift og skal stå til regnskab for noget langt værre end politiet smiley


  • #5   4. jun 2009 Casper H

    hehe ja der findes faktisk nogle som er værre end politiet smiley kender det godt lidt af og til når jeg får for gode ider om dytten smiley


  • #6   4. jun 2009 indkaldelse til syn pga. frontbøjlen. hvad skal det sige. mente de den var for lav

  • #7   4. jun 2009 Casper..

    Super kommentar. Men kender godt selv straffen, hvis man kommer hjem med en bøde på 2 kg, og et klip i kørekortet. Så tog man hellere 2 mdr. i skyggen..


  • #8   4. jun 2009 lars allan K
    du må ikke montere frontbøjle på en 4x4 mere , det blev vist indført for en del år siden da politikerne mente at det var skyld i at folk døde når de blev kørt ned af en 4x4 smiley


  • #9   4. jun 2009 De skal være velkommen til og stoppe mig, var turen igennem med det østrigske politi forrige weekend, så bilen er blevet gjort lovlig nu. Det var da egentlig meget heldigt. smiley

  • #10   4. jun 2009 Scorpion,

    Jeg fik tilsendt et fint billede af mig selv, da jeg havde kørt lidt for hurtigt..
    og som i nok ved, så "maler" de passageren sort, ligemeget om der er nogen eller ej..

    så da min på da værende tidspunkt kæreste, SÅ det billede, så troede hun med det samme at jeg ikke havde været alene,..! smiley

    og den er god nok, jeg sad hellere et par uger i isolation, en det skænderi vi havde.! smiley


  • #11   4. jun 2009 De har sikkert også deres civilvogne på spil. Ved der er en Golf 5 i mørkblå og nyere Citroen i koksgrå omkring Billund-Grindsted smiley



  • #12   4. jun 2009 Hahaha Blank! Det er sku da lidt for sjovt..

  • #13   4. jun 2009 Blank !

    lol puha ja den er sgu ikke sjov smiley


  • #14   4. jun 2009
    lars allan K

    På nyere 4WDer må der ikke være sådan en bøjle .. men er så lige nøjagtig gammel nok til at den må have den


    Nu blev jeg taget et godt stykke fra vandel havde ikke engang retning mod flyvepladsen så det er ikke kun derude de holder øje men i hele området


    Sidder og lytter på dem med en scanner og kan høre at de er godt igang .. bliver bla kaldt en masse nummerplader ind som person numre


  • #15   4. jun 2009 Jeg blev stoppet af deres provida vogn . (video og police pilot bil) og det er en reanult .. Modellen kunne jeg ikke umiddelbart genkende men den var sort

  • #16   4. jun 2009 blank.

    sidst jeg fik nyt pasbillede tilsendt var jeg alene og da havde de ikke slettet noget...


  • #17   4. jun 2009 Erik A.. Efter Fstyr hjemmeside så er det lovligt på biler ældre en 1/4-2002. Bare der ikke er skarpe kanter på.. Du kan evt printe denne tekst ud fra Detailforskrifterne og have til at ligge i bilen, hvis de skulle spørge igen..

    9.06.005 Safarigitre m.v.
    (1) Bil må kun være forsynet med safarigitter, frontbøjle, lygtebøjle eller lignende
    efter følgende regler:
    a) Personbil M1 med en tilladt totalvægt på højst 3.500 kg og varebil N1 kan være forsynet med safarigitter m.v., der er godkendt, mærket og monteret i henhold til EF-direktiv 2005/66/EF, samt lygtebøjle anbragt i en højde af mindst 2,00 m over vejbanen.
    Før 25.10.06: For personbil M1 og varebil N1 gælder pkt. b).
    b) Anden bil kan være forsynet med safarigitter m.v. i eftergiveligt plastmateriale samt lygtebøjle anbragt i en højde af mindst 2,00 m over vejbanen. Ved eftergiveligt forstås, at det er muligt alene med håndkraft at deformere/ bøje eller bevæge safarigitteret.
    Ingen del af lygtebøjlen må befinde sig lavere end 2,00 m over vejbanen.
    Bestemmelsen gælder også for biler, hvor et ikke-eftergiveligt gitter indgår i en EF-godkendelse (hvilket altså ikke kan godkendes), jf. dog pkt. a).
    Før 01.04.02: Ingen særlige krav til udformning og placering af safarigitter m.v., udover de generelle bestemmelser i afsnit 9.01 og
    9.06, herunder at der ikke må være skarpe fremadvendende
    kanter.


Kommentér på:
Pas på til DHB poliicen er ude

Annonce