{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.855 visninger | Oprettet:

HJÆLP! Polo bliver varm! {{forumTopicSubject}}

Hej.
Jeg har brug for lidt hjælp. jeg har min polo fra 2000, som altid har kørt problemfrit, så forleden da en ven skulle låne den til en tur på 150 km + retur, så lige da han var ved at være hjemme begyndte den og ryge fra motorhjelmen og lugte. den havde så smidt alt kølervæsken, nå vi fik smidt noget nyt på, og den kørte igen. ingen utætheder eller noget.
Jeg har så fundet ud af det er fordi blæseren ikke kører længere når bilen bliver varm. det troede jeg så kunne afhælpes med en ny blæser kontakt, men den starter stadig ikke.
Jeg har prøvet at give blæseren direkte strøm fra batteriet og så virker den fint, så det er ikke den der er defekt.
Temperaturmåleren har hele tiden højst gået op til lidt over den første streg før den begyndte at blæse, den har aldrig ligget i midten på de 90grader. så nu skiftede jeg kontakten, og lod den holde i tomgang herhjemme, og den kører op til de 90 grader, men ikke over, og blæseren starter ikke, jeg er selvfølgelig lidt nervøs når den ikke starter som den plejer.
termostaten blev skiftet for 6 mdr siden, så det burde ikke være den.

nogen ideer?

vh Jannick

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  HJÆLP! Polo bliver varm!
Kommentér på:
HJÆLP! Polo bliver varm!

Annonce