639 visninger
|
Oprettet:
Import af Corrado G60 {{forumTopicSubject}}
Hejsa
Går med tanker om at importere en Corrado G60 ér har fundet 2 stk,. i tyskland, men hvad skal man spec kigge efter på dem ud over de normale ting. G-lader, gearkasse motor osv??? Har i nogle råd som i vil dele ud af??
MVH
Lasse
jan 2004
Følger: 49 Følgere: 48 Biler: 13 Emner: 72 Svar: 869
Tjek evt. min!!
jul 2004
Følger: 45 Følgere: 44 Biler: 8 Emner: 30 Svar: 264
maj 2003
Følger: 84 Følgere: 82 Biler: 4 Emner: 113 Svar: 699
mar 2003
Følger: 5 Følgere: 4 Biler: 4 Svar: 16
Tyskerne fusker jo ofte med km tallet, så jeg ville kigge efter slidtage på førersæde, rat og gearknop. Derudover skal du prøve at skrue slangen fra laderen af og se om der er olie der. Der må gerne være lidt selvfølgelig, men det må ikke være en grå masse. Derudover er en servicebog også guld at have med. Tjek efter om den har været skadet (kig efter tegn på omlakering af skærme osv). Som før nævnt er laderen også værd at lytte efter.
Derudover er det også muligt at læse en masse ud af MFA'en. Her er et dokument der beskriver dette:
http://www.corrado-club.com/faq/detail_faq.CFM?FAQID=88
http://forums.vwvortex.com/zerothread?&id=1395458&postid=13750894
jun 2004
Følger: 27 Følgere: 24 Biler: 5 Emner: 9 Svar: 45
Det siges en g-lader skal renoveres ved hver 80 000 km, men Det er jo svært at sige hvordan bilen er blevet kørt. Det koster ca 4000 at få laderen renoveret, så de penge kan være godt givet ud. Du kan væere heldig at det står på laderen hvornår den er renoveret.. Men hensyn til turbo så skulle der ikke være noget for at man sætter det på når den nu er født med tryk ladning. Det lyder som et spændene projekt og jeg håber det lykkes for dig at få en importeret. Det er bare en skøn vogn!!! .:o)
Import af Corrado G60