{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Import af Corrado G60
  • #1   24. jul 2005 Du skal være meget opmærksom på g-lader, hvordan den lyder... Det koster at få lavet sådan en!!!!! Men ellers fin idé at hente en corrado, mega lækker vogn...

Tjek evt. min!!

• #3   24. jul 2005 Oka, tænkte faktisk også på om ikk man kan bygge den om til en turbo hvad siger synshallen til det??? Hvor mange km. vil i skyde på en G-lader kan kører, kommer self an på hvordan bilen bliver kørt men et skud??

• #4   24. jul 2005 jeg vil skyde på 200.000 km max med andet remhjul 40.000 km

• #5   24. jul 2005 Hvis du passer på din G-lader kan den sagtens køre 50.000 km. Her handler det om at lade olien blive varm før den skydes af og lade den køle af før du stopper motoren.

Tyskerne fusker jo ofte med km tallet, så jeg ville kigge efter slidtage på førersæde, rat og gearknop. Derudover skal du prøve at skrue slangen fra laderen af og se om der er olie der. Der må gerne være lidt selvfølgelig, men det må ikke være en grå masse. Derudover er en servicebog også guld at have med. Tjek efter om den har været skadet (kig efter tegn på omlakering af skærme osv). Som før nævnt er laderen også værd at lytte efter.

Derudover er det også muligt at læse en masse ud af MFA'en. Her er et dokument der beskriver dette:
    http://www.corrado-club.com/faq/detail_faq.CFM?FAQID=88
    http://forums.vwvortex.com/zerothread?&id=1395458&postid=13750894

• #6   24. jul 2005 Hejsa
    Det siges en g-lader skal renoveres ved hver 80 000 km, men Det er jo svært at sige hvordan bilen er blevet kørt. Det koster ca 4000 at få laderen renoveret, så de penge kan være godt givet ud. Du kan væere heldig at det står på laderen hvornår den er renoveret.. Men hensyn til turbo så skulle der ikke være noget for at man sætter det på når den nu er født med tryk ladning. Det lyder som et spændene projekt og jeg håber det lykkes for dig at få en importeret. Det er bare en skøn vogn!!! .:o)

Kommentér på:
Import af Corrado G60

Annonce