{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.312 visninger | Oprettet:

Peter  K
Peter K
Tilmeldt:
28. jan 2007
Følger: 1 Emner: 3 Svar: 13

Bil udbrændt, totalskadet? Ej stjålet {{forumTopicSubject}}

Hey folkens.


Fik en lidt kedelig oplevelse for et par timer siden må jeg indrømme....

var i byen i aftes, og havde parkeret min bil ved en p-plads ved netto, da jeg skulle samles op af en kammerat og vi skulle køre sammen hen til det sted hvor der var fest.

kommer så tilbage nu her omkring halv tre tre, og hvad ser jeg? en elle anden total udbrændt fjols har smadret venstre rude i min bil, og stukket ild i lortet. Kabinen og alt andet er totalt brændt væk.

jeg har kaskoforsikring på bilen, men den dækker da selvom bilen ikke er meldt stjålet, gør den ikke? Vil i mene bilen er totalskadet, eller kan den laves?

Elsker sku den bil overalt på jorden og jeg var lige blevet færdig med at betale af på den.

gider ikke lave nogle indlæg om hvad jeg har lyst til at gøre ved personen, men fuck jeg er sur nu og fatter virkelig ikke man kan synke så dybt.

Håber i vil svare.....


mvh


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Bil udbrændt, totalskadet? Ej stjålet
  • #1   11. jul 2009 Jo kasko dækker selvom den ikke er meldt stjålet.

  • #2   11. jul 2009 ja forsikring dækker, har selv oplevet det samme...

  • #3   11. jul 2009 Din kasko dækker, heldigvis smiley

  • #4   11. jul 2009 Der står vel hvad din kasko dækker i dine papirer, så frem med dem og læs...

    Skulle i køre meget langt når du nu skulle samles op undervejs, eller hvad var lige grunden til det, jeg ville nemlig aldrig sætte min bil på en p.plads om netten...?


  • #5   11. jul 2009 Din kasko dækker self. og uden at have set det, så vil jeg tro den er total skadet, når der har været ild i den, bliver det sjældent en bil igen :0)

  • #6   11. jul 2009 kasko dækker også hærværk og hvis du selv laver buler ..




  • #7   11. jul 2009 men forbered dig på en lang, trættendene og udmattendene kamp med forsikringen! tog 1 månede at få penge for bilen og nu 3 måneder efter kæmper vi stadig med indbo forsikringe om hvad vi har ret til fra dem. skriv evt. til tha squirl herinde han har styr på det med forsikring.

  • #8   11. jul 2009 ja som kl siger forsikringen gør jo for det meste alt for ikke at skulle af med penge ..

  • #9   11. jul 2009 Satme utroligt at folk er så respektløse for andre folks ting... Hold kæft hvor bliver man sur over at hører sårn noget...!!

  • Peter  K
    Peter K Tilmeldt:
    jan 2007

    Følger: 1 Emner: 3 Svar: 13
    #10   11. jul 2009 tak for jeres indlæg folkens - ja ved jeg godt det med forsikringen bliver træls og trættende men har jo fucking ikke nogen bil så er jo pisket til at skulle igennem det.

    Nej ikke ret langt - jeg havde sat min bil der, fordi det sted kunne jeg finde, og blev så hentet af min kammerat der, der var 500 meter hen til det sted hvor festen var eller noget. Der er lejligheder, fra hvis stuer man kan se den skide parkeringsplads, så troede da ikke folk gjorde sådan noget sådan et sted. ved ikke, tror sku de har brugt benz eller noget, hele kabienen incl sæder er nærmest smeltet væk... det er bare noget pis, nu skal jeg hen og høre om jeg måske kan låne penge til en anden bil, hvis ikke forsikringen udbetaler så meget så at jeg kan købe en tilsvarende. det var en opel corsa fra 06, skyldte ingenting på den som nu er brændt.

    "tha squirl"??? har du link til hans profil?



  • #11   11. jul 2009 nå ja. og tag ikke imod første bud fra taksatoren!! find de 3 dyreste udgaver af din bil, altså de 3 dyreste magen til din bil ved forhandler. og kræv at se hvilke han sammenligner din bil med, huske at nævn ALT! du har gjort ved den bil, har du kvitt. så tag kopi og giv til ham, også bremseskift osv..

    find evt. en bil som du gerne vil have, vil talsatoren ikke give sig kan du give ham besked på at han bare kan give dig den og den bil, færdig. fær grov (men heller ikke for grov) og forbered dig på en tur igennem helvede!!... vi blev ligefrem beskyldt for selv at sætte ild til vores bil!!!


  • #12   11. jul 2009 http://www.bilgalleri.dk/html/gal_visbruger.asp?userID=40842

    her...

    forsikringen SKAL! give dig penge så du kan få en tilsvarendene bil! længer er den ikke.. det skal de!.. og det vil hr. egern også fortælle dig!..
    bare hold hårdt på, tag evt. i banken og fortæl dem hvordan det står til, tror gerne de vil give dig et lån til en ny/anden bil hvis du fortæller dem at forsikringen giver gildet osv. også før forsikringen er gået iorden. ellers så spørg om du kan låne 5K eller sådan til en gammel spand til forsikringen går iorden. kan du det så er alt jo iorden også kan du bare køre løs på forsikringen for at få maks ud af dem.


  • #13   11. jul 2009 hvordan kan du være sikker på der er stukket ild til lortet? Kan varmen fra branden ikke have sprængt ruden? Hvor ligger glasskårerne? inde i bilen eller ude på vejen?

    men ellers rimelig træls at få bilen brændt af, men hvis du har kasko dækker den selvfølgelig


Kommentér på:
Bil udbrændt, totalskadet? Ej stjålet

Annonce