Vedr. Hacking af profiler. {{forumTopicSubject}}
Det tyder på at der er en eller flere som hygger sig med at hacke sig ind på forskellige brugerkontoer, og derefter misbruger profilen til at skrive grimme kommentarer og svinske beskeder. Enten er det en hacker/hackere, ellers er det en sær virus som rammer folk. For det er da sært, at folk som ellers har været høflige og venlige, pludselig skifter karakter, og bliver nogle idioter.
Nøjagtigt hvordan de gør det, ved jeg ikke. Hvordan man undgår det, ved jeg heller ikke. Og iøvrigt, er det bilgalleriets admins opgave, at undersøge det nærmere.
Og hvis der er svagheder eller fejl, burde de rette det, og lave om på logind systemet.
Indtil da er her et tip. Jeg ved ikke om det virker, men jeg syntes selv det lyder logisk (sådan da)
Logind systemet har 2 steder man skal skrive noget for at komme ind :
Brugernavn
og
Adgangkode
Hvis dit brugernavn er det samme som dit profilnavn, har hackeren allerede halvdelen af de oplysninger han/hun skal bruge. Nu mangler man kun adgangskoden.
BennyBrian har oprettet en profil med sin Golf fra 87.
Hvad mon man skal vælge som adgangskode tænker han ? golf87, vw87, bennysgolf87,minbil87 etc etc.
Jeg har IKKE prøvet om det virker. Men lyder det sandsynligt ? Jeg vil lade det være usagt.
Men jeg vil råde folk til IKKE at have det samme brugernavn som deres profilnavn.
Jeg håber der er nogle admins som læser dette indlæg og de andre der har været om emnet.
jul 2005
Følger: 45 Følgere: 45 Biler: 19 Emner: 118 Svar: 929
nov 2003
Følger: 18 Følgere: 15 Biler: 6 Emner: 93 Svar: 700
Men det er da muligt. Iørigt glemte jeg at sige, at det er en god ide at lave sin adgangskode så lang og kompliceret som muligt
jul 2005
jul 2005
trænger til en kold kop kaffe og en varm cola
jul 2005
kom til løvel d. 13 med zipzillaen og garellien
nårh ja.. valianten må da osse gerne komme
aug 2004
Følger: 3 Følgere: 2 Biler: 2 Emner: 5 Svar: 87
"25-07-2005 22:34:27" så det virker ret mystisk !
Lars K
Vedr. Hacking af profiler.