"Skænderi" med ** Denmark. {{forumTopicSubject}}
Man må jo ikke hænge nogen eller noget ud her inde, så skriver det lidt "kryptisk".
For noget tid siden så jeg en bil af samme model og fabrikant som min bil (Sølvgrå i profilen)
den havde nogen såkladte AFL lygter - på nøjagtig samme model som min.
Da jeg så skriver til ** Danmark, forklare de mig at de AFL lygter IKKE kan sidde på netop MIN model (OPC).
Jeg skriver naturligvis tilbage omkring at jeg har set sådan en bil med de lygter, hvorfor jeg så ikke kan have dem på ?
De skriver nærmest i truende stemning at de lygter er ikke nogen ** Danmark kan anbefale man sætter på sin bil, "til trods for det er fra egen fabrik" og hvis man alligevel eftermontere det så er det for kundens egen regning og ricisi.
Ja okay - hvad skal jeg tolke ud af den mail ?
at det ikke kan lade sig gøre og at jeg har set noget "Overnaturligt" mht. de lygter ?
Der er nemlig en herinde der har netop de lygter - derfor føler jeg det underligt at ** Danmark på det kraftigeste advare mod de lygter. hvad hvis jeg havde bestilt den inden levering MED netop de lygter, havde de så gjort noget "overnaturligt" ? - lygterne er trods alt med i deres "ekstratilbehør" liste til netop MIN MODEL. ???
Bare lidt brok over en uforstående mail.
også måske i kan svare på hvorfor de hårdtnakket påstår at det IKKE kan lade sig gøre - når jeg minimum har set 2 biler med de lygter og at den står på deres ekstra tilbehørs liste til min model ???????
Mvh. Daniel
aug 2006
Følger: 14 Følgere: 15 Biler: 3 Emner: 124 Svar: 2.321
jamen det er ellers bare de samme lygter, men med indbygget auto indstilling af lygter.. til at følge vejbanen.
det burde ikke være så svært at eftermontere et sæt, de skal vel bare programmeres ind i bilens system.... thats my guess.
men at fraråde dem er nok det dummeste jeg har hørt, de giver da endnu bedre lys på vejbanen en de originale.
og jeg må tilføje at det var lidt mærleligt at læse fordi jeg endte med at læse ** danmark som "post danmark" hehe..
feb 2007
Følger: 25 Følgere: 35 Biler: 7 Emner: 137 Svar: 1.368
mar 2006
Følger: 12 Følgere: 9 Biler: 3 Emner: 164 Svar: 1.012
Det ikke så meget om jeg gider bruge 16000 på ekstra udstyr eller ej, det er bare at de hårdnakket nægter at de kan sidde der.
Kan lige tilføje at på min model er de en anelse billigere 2679
mar 2004
Følger: 16 Følgere: 16 Biler: 3 Emner: 63 Svar: 733
Det kan være de også bliver billigere af det...
mar 2006
Må jo ikke hænge nogen ud
mar 2006
maj 2005
Følger: 130 Følgere: 127 Biler: 2 Emner: 289 Svar: 1.714
- De er kommet frem til at det ikke er muligt at eftermontere AFL lygter på biler som ikke er født med det, da dele af ledningsnettet skal laves om, og det var ikke noget de ville rode med.. det var deres svar ihvertfald.
mar 2006
ja, det okay, det kunne ham der fra ** Denmark jo bare skrive ikke ?
Ringede osse selv til Opel i Køge, de siger bare at; ** Danmark siger vi ikke kan, så der kan vi ikke ??
altså jeg har ikke fået noget endegyldigt svar på hvorfor og hvordan, men har jeg nu. . .Tak for det
maj 2005
Følger: 130 Følgere: 127 Biler: 2 Emner: 289 Svar: 1.714
- De plejer ellers at være okay og samarbejdsvillige der inde når jeg ringer .. og har sa snart snakket med dem en snes gange .
"Skænderi" med ** Denmark.