{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.634 visninger | Oprettet:

"Skænderi" med ** Denmark. {{forumTopicSubject}}

Man må jo ikke hænge nogen eller noget ud her inde, så skriver det lidt "kryptisk".
For noget tid siden så jeg en bil af samme model og fabrikant som min bil (Sølvgrå i profilen)
den havde nogen såkladte AFL lygter - på nøjagtig samme model som min.
Da jeg så skriver til ** Danmark, forklare de mig at de AFL lygter IKKE kan sidde på netop MIN model (OPC).
Jeg skriver naturligvis tilbage omkring at jeg har set sådan en bil med de lygter, hvorfor jeg så ikke kan have dem på ?
De skriver nærmest i truende stemning at de lygter er ikke nogen ** Danmark kan anbefale man sætter på sin bil, "til trods for det er fra egen fabrik" og hvis man alligevel eftermontere det så er det for kundens egen regning og ricisi.

Ja okay - hvad skal jeg tolke ud af den mail ?
at det ikke kan lade sig gøre og at jeg har set noget "Overnaturligt" mht. de lygter ?
Der er nemlig en herinde der har netop de lygter - derfor føler jeg det underligt at ** Danmark på det kraftigeste advare mod de lygter. hvad hvis jeg havde bestilt den inden levering MED netop de lygter, havde de så gjort noget "overnaturligt" ? - lygterne er trods alt med i deres "ekstratilbehør" liste til netop MIN MODEL. ???

Bare lidt brok over en uforstående mail.
også måske i kan svare på hvorfor de hårdtnakket påstår at det IKKE kan lade sig gøre - når jeg minimum har set 2 biler med de lygter og at den står på deres ekstra tilbehørs liste til min model ???????

Mvh. Daniel

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  "Skænderi" med ** Denmark.
Kommentér på:
"Skænderi" med ** Denmark.

Annonce