{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.132 visninger | Oprettet:

Vaskehal {{forumTopicSubject}}

Jeg har lige haft min bil i vaskehal, for anden gang mens jeg har haft den, første gang købte jeg bare den billige vask. Men der blev den overhovedet ikke ren...
Så denne gang kørte jeg den i en helt ny vaskehal, og betalte fucking 96kr for en guldvask, og da den kommer ud er den stadig fyldt med døde insekter og sorte fingre...

Jeg farede så direkte ind og brokkede mig, men hende tøsen der stod på tanken anede ikke hva hun skulle stille op, så jeg måtte køre igen, med en beskidt bil!!

Jeg vasker fanme for eftertiden i hånden, det andet pis der gider jeg ikke...

Er der andre der har prøvet noget der ligner?

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Vaskehal
  • #1   29. jul 2005 har prøvet af den shell vaskehal der ligger på langeland, den rev mine mærker af bag på bilen smiley

jeg var så heldig det var bestyren der stod der selv så jeg fik en GRATIS EKSTRA VASK, tak sagde jeg er grinede som om jeg vil have revet mere af ..

• #2   29. jul 2005 Et tip:

Om sommeren køber du bare den billige vask - tror det er OK benzin der har til 25 kr.

Inden vask, sprøjter du med insekt spray og på fælgene med fælgrens.

Vask efter med sæbevand og blød børste - kør den ind i vaskehallen og tør efter med blød klud - tørremaskinerne er nemlig heller ikke gode nok.

Bilen får flere ridser af at vaske hele bilen i hånden. Ofte trykker man for hårdt med børsten og bruger for lidt vand.

• #3   29. jul 2005 Åh ja - en svamp er selvfølgelig bedre. Mener blot, at når man har sprøjtet insekt og fælgrens på, er det ikke nødvendigt at bruge særlig meget børste.

Men ja - svamp er det bedste.....til bilen altså smiley

• #4   29. jul 2005 Kan kun give dig ret Jesper. Jeg gør på samme måde og det virker. Livet er for kort til at vaske i hånden :o)

• #5   29. jul 2005 Skulle være man skulle prøve, synes bare det er mega træls, at den ikke selv sprøjter en gang insektfjerner på, især når man betaler hele 96kr for det!!

• #6   29. jul 2005 En vanskehal har en konstrant pres på ca 5 kg.. Når du vasker i hånden trykker du med noget der ligner 12 kg.. Derudover laver en vaskehal "ridser" i samme retning hvor imod når du vasker i hånden står man somregel og kører børsten, svampen eller whatever i ringe så ridserne bliver mere tydelige. smiley

Håber i blev klogere.

• #7   29. jul 2005 En vaskehal tager kun støv.
    Skal det gøres ordentligt skal man gøre det selv.

• #8   29. jul 2005 Som man siger om så meget andet smiley smiley

• #9   29. jul 2005 Hold da kæft noget fis... hvis du skal vaske bil i hånden og det skal være ordentligt skal det tage minimum times tid... ALT støv og sand und so weiter skal være væk! Så jer som bare lige hiver slangen frem, spuler, vasker med børst, og så er det det... i får immervæk ikke en ordentlig vask ud af det - og en vask som OGSÅ ridser!

Jeg får min nye bmw hjem her i næste uge fra maleren... og når der er gået en måned så kommer den også en smut i bilvasken...det er hundme det eneste sted den bliver ordentlig ren... hvis ikke jeres biler bliver rene, skulle i måske nok engang imellem overveje at polere den.. for en bil som er poleret, der gror skidtet ikke fast!

Og hvad gør i så når det bliver vinter, og der kommer salt på vejene hvis ikke i får den i vaskehal? Uden undervognsskyl har i da banet vejen for en go gang rust...

Nej, som en anden skrev...

>> Livet er for kort til at vaske i hånden <<

• #10   29. jul 2005 Er det ikke også noget med at man kan være uheldig at få revet hækspoileren af i en vaskehal, når børsterne vasker bagenden af bilen?

• #11   29. jul 2005 Jo - jeg bruger ALTID knapperne til løft af børster og tørremaskine når den kommer til hækspoileren.

Kan kraftigt anbefales smiley

• #12   29. jul 2005 put aldrig din bil i vaske hal kør det i håmden

• #13   29. jul 2005 et godt råd brug ikke insektfjerner på en bil som ikke har metal lak det står også på næsten alle vaskehaller min fars nabo har prøvet det og bilen ser ikke godt ud bag efter smiley lakken er ødelagt så nu skal han ha malet bilen om

• Jørgen Ø
    Jørgen Ø Tilmeldt:
    jul 2003

Følger: 1 Emner: 14 Svar: 76
    #14   29. jul 2005 Søren J
    Hvis jeg havde en bil som din, så ville jeg sgu også køre den ud på vejen og vaske den i hånden, og så håbe der kom nogle koste forbi ! smiley

Kommentér på:
Vaskehal

Annonce