{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.046 visninger | Oprettet:

Politi!! {{forumTopicSubject}}

Jeg vil bare jeg skrive hvad der skete for mig i aften da mig og nogle venner var på vej til Esbjerg og skulle se RACE (Prøvede da også) Nå men det starter med vi får kørt ca. 50 km fra skive og så bliver vi stoppet af politiet og de prøver så at finde nogle fejl ved mine venners biler og min! Der er ikke noget at kommer efter på min bil og vi får så lov til at køre igen!! Senere i Esbjerg kommer politiet også som mange af jer nok ved og igen skal politiet se bilen og det hele. Det viser sig så at igen er der ikke noget i vejen med bilen og jeg får så lov til at køre igen! smiley Nå men vi når lige at komme ind i herning på vej hjem og her mener politiet så at jeg har kørt over for rødt (Jeg skulle vælge om jeg vil lave katastrofe opbremsning eller triller over for gult/rødt) Jeg vælger så den (nemme) og køre over og lige bag ved mig står POLITIET SKU IGEN!!! Jeg kan love jer da han sagde jeg ville få en bøde for at køre over for rødt var jeg ved at tænde HELT af!! Det kan SKU ikke passe at bare fordi man har en lidt FED bil, så skal de SVIN (politiet) Være lige i røver af en HELE tiden!! Men det ender nok med at jeg skal betale, for de sad jo 2 i politi bilen og hvem har en chance mod dem??? Nå men det var også bare lige hva der skete for mig i aften!! MEGA SKOD!!

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Politi!!
  • #2   30. jul 2005 ja det kan jeg forestille mig bjørn, men alligevel, det er ski lidt træls at selv om man har noget der ligner en bil smiley Så kan det jo ikke passe at man er så udsat!! Men nogen der har hørt om at man har en chance i rettet ?? Få jeg vil godt høre hva de har at sige til det her!! Det virker lidt på mig som om at de er efter har ???

• #4   30. jul 2005 smiley er sku træls mester

• #5   30. jul 2005 er ved at ta trailerkort og snakkede i den forbindelse med kørelæreren om bøder... vi snakkede bla. om at køre over for gult lys!! det koster fandeme 850 KR!!!!

Daniel

• #6   30. jul 2005 Hmm, jeg er sjovt nok aldrig blevet stoppet. Hverken i min 106'er eller i bimmeren... Jeg må se sød ud smiley

• #7   30. jul 2005 De skulle have andet og gi sig til end og jagte unge folk i biler.... Vold, narko, tyveri osv. men det tør de vel ikk... Det er jo nemmere og puste sig op over for en ung fyr i en smart bil...

• #8   30. jul 2005 daniel smiley sygt gør jeg minst 4 gange om dagen

• #9   30. jul 2005 Christian>> ja dt kan følges som en hel forfølgelse men fakta er jo nok at de ved hvordan de fede bilers ejere plejer at køre samt at de fede stylede biler som regel ikke kan klare et syn pga. modifikationer....så jeg tror man må indstille sig på at kører man en opsigtsvækkende bil, så bliver man stoppet oftere og meget ofte hvis man ik kører pænt (hvilket intet antyder at du ik gjorde).
    Mht. over for rørt, så plejer politiet at forstå med en rolig forklaring at man ikke ville sidde helt oppe i vindspejlet efter en katastrofeopbremsning. Ergo de er lydhøre overfor at man ikke vil klodse op især hvis der kører en 20Ton lastvogn bagi. Men man skal godt nok være nede på jorden og rolig når man snakker med dem og det lyder som om at du på det tidspunkt var godt træt af dem.....forståeligt nok men det er sgu ik nemt at forklarer ret meget når man er pissed....

Mvh. A

• #10   30. jul 2005 Har selv prøvet det... Blev beskyldt for at køre over for rødt lys...

De mente jeg lagde og kørte om kap med en ford fiesta 1.1... Helt til grin...

Men ik noget at gøre.. Bøde på 1000 kr...

Bare være glad for det skete nu og ik efter den 1 september, så havde det givet et klip i kortet

• #12   30. jul 2005 Anders T: Da vi køre ind til siden og lukket vinduet ned, siger han med det sammen at jeg har fået en bøde for at køre over for rødt og om jeg vil erklære mig skyldig eller ej!! Jeg siger til ham at jeg ikke er skyldig og han siger så at hvis jeg ikke betaler vil han og hans makker kommer i rettet og sige hvad de har set og så kan jeg ellers bare lige tænke over det smiley altså hvor er vi henne. når de er sådan der?? Jeg får ikke en CHANCE for at forklare mig selv!! smiley Men det er vel bare noget vi skal leve med eller hvad?? LORTE LAND!! ARGH gider ikke mere i aften, er sku for sur lige nu!! Ses gutter!! Pas på de blåblink for de SKIDER SQ PÅ JER!! :(((

• #13   30. jul 2005 hvis jeg var dig ville jeg lade være med og betale bøden, og så møde dem igen i retten, så kan du jo der forklare omstændighederne bag din handling smiley

• #15   30. jul 2005 Sådan er de jo, der er ikke noget at gøre, i min gamle Polo som var ligt gejlet, ikke noget helt vild, der blev jeg stopet 13 gange på lidt under 1½ år, denne her har jeg haft i en hel uge før de stoppede mig smiley Jeg bor i Esbjerg og her er de meget efter unge mennesker med gejlede biler, der er specielt en politibetjent, man får ikke lov at køre før han finder noget ulovligt og hvis han ikke kan finde det, så siger han, var det ikke dig som kører race hver fredag aften (der skal lige siges at den gamle polo kun var en 1,0 hehehe) Har fået utalige 1000,-kr bøder, men nu kan de ikke komme efter noget, denne her er lovlig, men aligevel fed smiley

• #16   30. jul 2005 Denis G----- 13 gange på et 1 1/2 år.. det er sku da ikk så meget.. jeg blev stoppet næsten hver eneste weekend.. en fredag aften sammen med gutterne på vej til kbh, for at køre en tur.. Bliver vi stoppet af panserne, de tjekker vores ID og siger go aften.. vi er gode nok.. det værste er: "Hvem EJER bilen?", spørger de om.. da jeg er ung og køre rundt i en sort bmw cabriolet.. man er sort og køre i en sort bmw, hvad tror du så ik de tænker.???... men heldigvis holder jeg mig væk fra sådan noget og bruger pengene på noget fornuftig, dvs til bilen.. (eller jeg gjorde).. men så da vi var på vej hjem. og drejer ind til parkeringspladsen ved mig, blir vi sku stoppet IGEN.. "hvem EJER bilen?", hahahah.. ja min far hvem ellers... det er på hans navn.. ;o)

• #17   30. jul 2005 Det sjoveste er, da jeg blev stoppet en morgen pga mine angel eyes.. får ik nogen bøde, har heller ik gjort det. de spørger om det samme, hvis bil det er osv.. jeg siger at jeg er kendt inde hos politiet nu efterhånden.. de kigger undrende på mig.. Jeg siger jeg er sort og køre i en sort bmw, så bliver jeg tit stoppet. så siger en af panserne, "så køb dig en gammel mazda 323"..? jeg svarer: " ja, så i kan stoppe mig igen, for så tror i bare jeg har stjålet den".. de siger grineren farvel og køre.. haha.. crazy people..

• #18   30. jul 2005 Jeg blev os lige stoppet af politiet i går aftes jeg skulle puste men havde ikke drukket så det var helt fint men min kammerat (han er forkølet) var de meget interesseret i han blev visiteret fik sin pung rodet igennem og de tjekkede ham os. - og vi er begge ikke kendt af politiet. Når de så konkluderer at der ikke var noget at komme efter siger de hverken undskyld eller fortsat go aften. Hvad sker der...

Kommentér på:
Politi!!

Annonce