{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.223 visninger | Oprettet:

Roadtrip USA som 20-årig {{forumTopicSubject}}

Hey kloge folk der ude.

En kammerat og jeg har bestemt os for at skulle på roadtrip i USA. vi er nu 19 år men regner med at tage turen til næste år da vi begge er færdige med at læse.. problemet er bare, at man jo skal være 21 for at leje en bil, så er der nogle der ved om det er spec. regler for hvor gammel man som turist skal være for at købe et køretøj der over, og forsikre i ejet navn?

der ud over, nogle der ved om USA rundt lyder urealistisk på 3 måneder?

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Roadtrip USA som 20-årig
  • #1   4. aug 2009 har en ven der tager afsted om 2 uger med hans dame. de har afsat 4mdr og omkring 60000kr pr person

• #2   4. aug 2009 Ikke mønterne jeg spurgte om smiley

• #3   4. aug 2009 Chris H: Det er the states... han kan nakke en hillbilly, køre over grænsen; så får han et gevær i gave og bilen er hans...

• #4   4. aug 2009 Det er meget urealistisk at købe bil. Desuden er det meget billigere at leje en rimelig ny bil i stedet for at købe et gammelt lig der skal repareres på hele tiden..
    Du kan ikke sammenligne DK og USA hvad biler angår. Så en gammel bil er ikke bare en gammel bil der over. Nej det er nærmere en skrot bunke. De ser nemlig ikke på bilerner på samme måde som vi i EU gør....

De fleste nøjes bare med at køre fra kyst til kyst og så se en masse på vejen. Så turen kan ikke undgåes at være lidt zig zag'et.

Jeg vil mene i skal vente nogle år med det endnu pga jeres alder..

• #5   4. aug 2009 vent til i er over 21. er pisse irriterende at ikk kunne købe alkohol. og det kan man virkelig ikk, noget de går meget op i derover.

ellers var jeg derover og arbejde nogen nogen andre dansker som købte en bil de kørte rundt i.
    en ting er dog at købe en bil, noget andet er at forsikre den.
    jeg mener kun de kunne forsikre den, da vi havde fået et social security number. (et slags cpr nummer) og det er ikk noget man normalt får når man rejser på turist visum.

• #6   4. aug 2009 Der var da nogen fra mit fodboldhold der tog derover som 20-22 årige, og de købte da en bil og kørte usa rundt i en benzinslugende bil, så solgte de den igen da de var nået til vejs ende smiley

De var så også lige i spjældet et stykke tid, men det er en anden historie smiley

• mathias m
    mathias m Tilmeldt:
    okt 2008

Følger: 1 Emner: 1 Svar: 15
    #7   5. aug 2009 min bror er næsten lige kommet hjem fra usa efter en 3 måneders tur, de lejede godt nok ikke en bil, men de rejste med bus og tog, og så couch surfede de. han sagde det var den bedste oplevelse han har fået.
    så det er bare at tage afsted :D!

Kommentér på:
Roadtrip USA som 20-årig

Annonce