{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
545 visninger | Oprettet:

Oliefyr i Mb c250 {{forumTopicSubject}}

Hmm, min far har lige købt sådan en som er fra 94, den havde stået stille i 6 måneder. Så skulle jeg lige se om olifyret nu fungerede som det skulle, og jeg sætter det igang. Og ja, det starter op og det køre, (jeg syntes det larmede lidt, men har aldrig hørt et fyr køre, så det larmer vel lidt?) Jeg sidder så og læser i instruktionsbogen for at finde ud af hvordan man slukkede for det og tryker så på en lille knap med en flamme på, og der sker jo så ikke noget, Det er åbenbart lang tid om at slukke ned men hvor faen sq jeg vide det fra? Men så begynder der fanme at ryge fra motoren, "shit tænker jeg, nej nej nej, jeg brænder fanme ikke fars nye bil af!" det var før der kom kasko på, så det dækkede jo ikke, jeg får åbnet hjelmen og springer ud af bilen får at se hvor meget ild der nu var i motoren, da jeg til min lettelse ikke kan se nogle flammer. Men der ryger stadig, (som en kedel der ryger kraftigt) og fyret køre stadig, og jeg tror så at jeg ikke har slukket får det, så jeg bladre i instruktionsbogen får at finde ud af det! Det skal lige siges at her pumpede adrenalinen fanme, fuck jeg var fanme på skideren vis ikke jeg fik det lorte fyr slukket. Men så slukker det 2 min efter jeg bad det om det.
Så pas på med oliefyr der ikke har kørt i lang tid, tror der havde sidet noget olie på som var begyndt at ryge.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Oliefyr i Mb c250
Kommentér på:
Oliefyr i Mb c250

Annonce