{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.137 visninger | Oprettet:

lamin c
lamin c
Tilmeldt:
30. jul 2009
Følger: 1 Emner: 9 Svar: 14

seat leon fr dsg vs cupra {{forumTopicSubject}}

Hej alle jeg er ny på siden
har været på forskellige sider og blandt andet søgt herinde os, men mit spørgsmål går på

hvilken ville i anbefale

grunden til jeg spørg her er at jeg har været hos en masse forhandler og spørge om jeg måtte prøve køre nogle men enten har de ikke haft nogle ellers har man ikke måtte da de ikke må køre for meget da den ny faceliftet model kommer og de så er bange for at brænde inde med dem derfor ville jeg høre om der er nogen der kunne guide mig hen mod det rigtige valg

lige nu køre jeg en golf 3 med auto gear hvilket jeg har været glad for men da pris foreskellen ikke er særlig stor på de to modeller kunne jeg tænke mig at vide om det ville være spild af penge og tage cupra hvis fr køre lige så godt skal siges at 240-250 heste er nok for mig
og da fr kan chippes til 250 foretrækker jeg lidt pga dsg

men glæder mig til at høre fra nogen som kan hjælpe


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  seat leon fr dsg vs cupra
  • #1   14. aug 2009 du får ikke 80 hk ud af at chippe en fr, 30 max tror jeg. fr er også diesel, cupra er benzin.

  • #2   14. aug 2009 Anders hvad er det for en omgang hø du lukker ud, har da en FR benzin til at holde i indkørlsen med dsg..
    Altså ville klart anbefale en med dsg, klart cupraen er hurtiger men til hverdag er automat gear en rigtig dejlig ting synes jeg i hvert fald


  • lamin c
    lamin c Tilmeldt:
    jul 2009

    Følger: 1 Emner: 9 Svar: 14
    #3   14. aug 2009 fr har 200 standard og fås med tsi også

  • lamin c
    lamin c Tilmeldt:
    jul 2009

    Følger: 1 Emner: 9 Svar: 14
    #4   14. aug 2009 mange tak martin r
    har du prøvet en cupra


  • #5   14. aug 2009 sorry drenge, min fejl ved ikke hvorfor jeg kun tænkte i diesel.

  • #6   14. aug 2009 Har prøvet begge 2, om forskellen er stor? Tjah, syntes da godt man kunne mærke de ekstra heste men til hverdag vis man kører rimelig meget så vil jeg vægte DSG gearkassen mere end de ekstra heste...

    Nu du godt nok fra djævleøen, men vis du en dag kører forbi rødekro i sønderjylland så har de et par stykke ved seat forhandleren som de glædeligt låner ud fordi de er brændt inde med dem hehe...

    Jeg venter med at købe til de får solgt de gamle og begynder at få den faceliftet version hjem... Nedern at købe en ny bil også 2-3 måneder efter så kommer der en pænere version smiley


  • lamin c
    lamin c Tilmeldt:
    jul 2009

    Følger: 1 Emner: 9 Svar: 14
    #7   14. aug 2009 hehe who am i
    mange tak

    men der er jo ikke stor forskel på facelift modellen og den gamle
    lygter og kabine


  • #8   14. aug 2009 Lidt har også ret, og den dag den skal sælges hvad vil folk så helst vælge, den gamle kedelige eller den nyere moderne hehe...

  • lamin c
    lamin c Tilmeldt:
    jul 2009

    Følger: 1 Emner: 9 Svar: 14
    #9   14. aug 2009 ja det selfølgelig rigtigt

Kommentér på:
seat leon fr dsg vs cupra

Annonce