Hyundai I30 ekstraudstyr {{forumTopicSubject}}
Hej BG.
Jeg har fået interresse for Hyundai I30 og dens 5 års garanti.
Men, biler er jo mange gange ikke udstyret liiige præcs, som man virkelig gerne vil have dem. Så derfor er jeg på udkig efter ekstraudstyr.
Min lokale forhandler, havde desværre ikke en udstyrsliste liggende, men han svarede - efter jeg havde spurgt, at den oxo kunne findes på nettet.
Det har jeg nu forsøgt, i flere omgange... Uden held.
Derfor spørger jeg.... Er det virkelig bare mig, som er hamrende blind ?
Eller, kan det virkelig passe at et populær og godt sælgende bilmærke, alligevel ikke har en oversigt over ekstraudstyr på deres hjemmeside ???
Der er en sub-menu, der hedder "Tilbehør", men det er slet ikke nok. For der er f.eks. ikke fartpilot i nogen af udstyrsmodellerne og derfor vil jeg gerne se hvad den koster "ekstra"...
Nogen der kan se noget, nogen steder ???
På forhånd tak.
Mvh Kim H
mar 2003
Følger: 30 Følgere: 29 Biler: 2 Emner: 11 Svar: 460
Takker, indtil videre
Og ja, syntes oxo det er lidt (meget) for dårligt, at man ikke har en liste over ekstraudstyr liggende. Det er jo engang imellem lidt vigtigt, at kunne se og vide hvad der kan fåes.
Prisen, lige nu og her... Er sku underordnet. Men tak for at tage det med
Vil bare gerne vide hvad der findes til den. Og så er jeg forholdsvis meget sikker på at, prisen er anderledes i DK - selvom man "bare" ganger med 0,72...
Men det må tiden vise. Plus, lige nu og her er det bare for at finde ud af hvad der findes osv osv...
Hyundai I30 ekstraudstyr