{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
900 visninger | Oprettet:

om reg. vedr. alm.brand {{forumTopicSubject}}

hej bg
Jeg har overvejet at skifte forsikrings selskab til alm. brand da jeg kan spare en 2000kr om året på min ansvars forsikring i forbindelse med køb af anden bil.

MEN da jeg snakkede med forsikringsagenten og bad om at få tilsendt et forskringsbevis jeg kunne tage med til knold og skvat, sagde han at det gjorde man ikke mere???
Han sagde at han sendte er bevis til min jeg skulle udfylde med min egen og bilens data, underskrive og sende tilbage. Derefter skulle jeg tage på motorkontoret og lave omreg.så ville de kunne se på deres "skærm" at alm.brand havde godtaget køretøjet og ville forsikre det... Dette forstår jeg bare ikke, jeg var af den forståelse at man skulle have et forsikringsbevis med ?
Er der nogen der har forsikring ved alm.brand der ved noget om dette ?
eller er der bare kommet en ændring i reglerne der er gået mine ører fuldstændigt forbi ?
mvh. den forvirrede

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  om reg. vedr. alm.brand
  • #1   25. sep 2009 har aldrig hørt denne metode

• #2   25. sep 2009 har jeg sku aldrig hørt om eller gjort... da jeg skiftede forsikringsselskab snakkede jeg bare med dem i det nye selskab... og da jeg så fik policen fra dem, kom der et brev fra det gamle selskab om at min forsikring var opsagt... det hele kørte automatisk... du skal ikke bruge forsikringsbevis... alt det ordner forsikringsselskabet for dig...

• #3   25. sep 2009 ja men så langt er jeg også med ...
    men der jeg er i tvivl, er om man ikke stadigvæk skal have et bevis med ned på motorkontoret fra sit forsikringsselskab om at de vil forsikre bilen, når man skal lave ejerskifte.
    jeg skal nemlig til den anden ende af landet og hente bilen, inden skal vi jo gå sammen hen på motorkontoret(esbjerg) og lave ejerskifte til mit navn...

Kommentér på:
om reg. vedr. alm.brand

Annonce