Hvad fanden er nu det?? {{forumTopicSubject}}
Hey..
Har lige haft min Audi A3 på værksted for at få lavet nogle buler + lakeret! Jeg sagde til mekanikeren at jeg regnede/troede at forsikringen dækkede alle buler på begge sider af bilen,men det gjorde den så ikke, forsikringen ville kun dække den ene side! Han havde så afmonteret begge sider da forsikringen ringede og sagde det til ham, men nu har jeg fået en regning på 2000kr som lyder sådan:
Af- og på montering vedr. forkerte oplysninger ang. skade = 2000kr!!!
Er jeg berettede til at skulle betale den, eller er det hans skyld, for at havde påbegyndt arbejdet for hurtigt inden svar fra forsikringen! Det er sku mange penge at skulle af med, for ikke en skid??
Håber i kan hjælpe...
/ Mvh Renè
okt 2004
Følger: 4 Følgere: 3 Biler: 1 Emner: 14 Svar: 17
Synes også 2000kr er meget i arbejdsløn for at afmontere den ene side af bilen. Men det er vel ord mod ord i sagen, da han kan sige at jeg sagde han bare skulle påbegynde arbejdet,mens jeg siger at han skulle tjekke forsikringen først.
Jeg vælger og sende et brev til ham, hvori jeg skriver at jeg nægter at betale. Hvis han så vælger at inddrage hans advokat,tør jeg ikk rigtig andet end at betale. Jeg har desuden kun fået èn enkelt dag til at betale regningen i
Synes At FDM lyder som en god idè men er desværre ikke medlem!
Mvh Renè
sep 2002
Følger: 11 Følgere: 21 Emner: 9 Svar: 113
jun 2003
Følger: 21 Følgere: 19 Biler: 3 Emner: 3 Svar: 12
Synes bestemt oz det lyder meget uretfærdigt..
Hvad fanden er nu det??