{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
759 visninger | Oprettet:

Hvad fanden er nu det?? {{forumTopicSubject}}

Hey..

Har lige haft min Audi A3 på værksted for at få lavet nogle buler + lakeret! Jeg sagde til mekanikeren at jeg regnede/troede at forsikringen dækkede alle buler på begge sider af bilen,men det gjorde den så ikke, forsikringen ville kun dække den ene side! Han havde så afmonteret begge sider da forsikringen ringede og sagde det til ham, men nu har jeg fået en regning på 2000kr som lyder sådan:
Af- og på montering vedr. forkerte oplysninger ang. skade = 2000kr!!!
Er jeg berettede til at skulle betale den, eller er det hans skyld, for at havde påbegyndt arbejdet for hurtigt inden svar fra forsikringen! Det er sku mange penge at skulle af med, for ikke en skid??

Håber i kan hjælpe...

/ Mvh Renè


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hvad fanden er nu det??
  • #2   22. aug 2005 Tak for de hurtige kommentarer...

    Synes også 2000kr er meget i arbejdsløn for at afmontere den ene side af bilen. Men det er vel ord mod ord i sagen, da han kan sige at jeg sagde han bare skulle påbegynde arbejdet,mens jeg siger at han skulle tjekke forsikringen først.
    Jeg vælger og sende et brev til ham, hvori jeg skriver at jeg nægter at betale. Hvis han så vælger at inddrage hans advokat,tør jeg ikk rigtig andet end at betale. Jeg har desuden kun fået èn enkelt dag til at betale regningen i smiley

    Synes At FDM lyder som en god idè men er desværre ikke medlem!

    Mvh Renè


  • #3   22. aug 2005 Hvis du vælger ikke at betale og der kommer advokat på sagen skal du lige tænke på at hvis du taber skal du også betale sagsomkostninger... hvis det var mig ville jeg nok bare betale og så aldrig bruge ham igen

  • #4   22. aug 2005 jeg ved at fdm reklamerer med noget rabat her på siden for medlemsskab hos dem.. det er da penge givet godt ud hvis de kan hjælpe dig i den situation du er i..
    Synes bestemt oz det lyder meget uretfærdigt..


Kommentér på:
Hvad fanden er nu det??

Annonce