{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
686 visninger | Oprettet:

Hold afstand {{forumTopicSubject}}

Så kostede det sku en frontspoiler turbo og køler på en brian bil

Kommer fra Esbjerg med Grindsted af Tingvejen og bliver hurtighentet af en med uorginale xeron lygter så havde gættet at det var en hurtig kørende brian

Han overhaler dog ikke men ligger sig MEGET tæt op ad mig

1km længere ude kommer der et rådyr over vejen 50-100M længere fremme og jeg begynder selfølgelig at bremse .. Der kommer jo altid en mere

Selvom jeg kun lige røre bremsen så er det nok til at brian knalder op i røven af mig
Hele fronten på hans golf er total smadret (en rød en med en riiimelig stor IC i fronten)
Terranoen slap med en bukket nummerplade

Der var dog ingen problemer med brian.. Han var godt klar over at det var hans egen skyld.. Hjalp ham da også med at slæbe bilen hjem .. Han boede 3-4km derfra

Så hold dog afstanden .. Det kan hurtig komme til at koste


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hold afstand
  • #1   23. okt 2009 Jaaa nogle skal lære det på den hårde måde.... godt der ikke skete mere med din bil heh

  • #2   23. okt 2009 Den måtte nu ellers gerne få et ordentlig skrald bagi .. Har nemlig kik på en anden smiley

  • #3   23. okt 2009 Ja hvis folk kunne finde ud af at holde den rigtige afstand så ville antallet af færdselsuheld falde drastisk i DK......

  • #4   23. okt 2009 Heldigt der ikke skete mere. Men ja, det er hammer vigtigt at holde afstand.

  • #5   23. okt 2009 Han måtte så lære det på den hårde måde!

    Men fint, at han erkender sin fejl..


  • #7   23. okt 2009 Den har jeg desværre også lavet her i sommers smiley Det var heldigvis i firmabil, så det kom ikke til at koste mig noget .. Puha..

    Men vi kom til kø omkring Odense på motorvej, og alle kørte ned i fart, så selvfølgelig var alles bremselys tændte. Pludeselig sker der et uheld over i den anden side, så selvfølgelig er alles opmærksomhed rettet derover. pånær min, for pludeselig råber min makker som sidder ved siden af "BREMS!!!!" han kunne så se dækrøg fra ham foran os, fordi han åbenbart kom for tæt på ham foran igen.. Jeg opdager ikke at han blokerer fordi hans bremselys allerede er tændt pga ned bremsningen til køen.. = SMASK.. Det var en ældre polo 6n med en rusten bagende, så den blev stort set krøllet sammen.. Men vores transporter skete der intet med smiley Kun en lille bule i forkofanger efter hans anhænger træk.. Men øv alligevel..

    Det går sq stærkt smiley jeg er kun glad for at det ik var min egen bil smiley


  • #8   23. okt 2009 bremsen helt i bund og knald... ha ha.
    Ej, respektabel kørsel er bedst. og hvis brianen er utilfreds så sæt farten ned og lad ham overhale. så kan du frit tænke at han er en idiot og derefter leve dit liv videre i fred. smiley


Kommentér på:
Hold afstand

Annonce