{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  garanti på ny bil
  • #1   25. okt 2009 ikke umildbart, men kør ned og hør dem.. det koster jo ikke en formue, måske..

• #2   25. okt 2009 Det vil jeg faktisk mene der er. Den burde ikke springe så hurtigt.. Kør ned til Ford og tag en snak

• #3   25. okt 2009 okay. det må jeg så gøre.

Det er bare altid rart at vide om det var under garanti, men det er rigtigt at det nok ikke koster så meget. Men ½ time + pære læber jo hurtigt op i 500 kr.

• #4   25. okt 2009 Ja du har ret, men hvis du bare skaber dig lidt, kan det nok være at de æder den, bare for at beholde dig som kunde smiley

• #5   25. okt 2009 det er bare om at læse hele service hæftet, Ford garantien dækker rigtigt meget, og også instrumentpære.

i min transit som jeg fik leveret 04.01.2008 er selv sporing af bilen dækket ind under garantien indtil enten den fylder 2 år eller det 1. ordinæreservice indtræffer, for mit vedkomne var det ved 50.000 km.
    andre ting som også er dækket under samme kategori:
    viskerblade
    lygtejustering
    låsetøjsjustering
    alle styrtøjs vinkler
    samt mange flere.

• #6   25. okt 2009 Det hjælper ikke at skabe sig. Garantien gælder nøjagtigt det, der er angivet i garantibogen, og ikke en FIS mere eller mindre. Der står i din garantibog, hvor lang tid pærer er dækket. Som oftest er det indtil første service eller 1 år, alt efter hvad der indtræffer først

• #7   25. okt 2009 Og det er jo ikke forhandleren der sætter garantibetingelserne. Det er producenten. Garantibetingelserne kan forhandleren ikke anfægte eller bøje. De kan blot rette sig efter dem.

• #8   25. okt 2009 som jeg husker det i min bog er både xenon og instrumentpærene dækket i hele garantiperioden, og de andre pære er til 1. service eller 2 år hvad der kommer først.

Kommentér på:
garanti på ny bil

Annonce