{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Ang Smallere dæk,
  • #1   4. nov 2009 den kan bedre sprede sneen jo smallere dine dæk er

  • #2   4. nov 2009 ja det sandt. smallere dæk skære sig nemmere igennem sneen"

  • #3   4. nov 2009 Dem der sidder på nu hedder 165/65-13 Men den er født med 145/70-13 overvejer at købe 4 a dem i den størrelse i stedet for.

  • #4   4. nov 2009 Ja det skal jeg ikke kunne bekræfte den påstand....

    Men jeg vile hellere selv køre på lidt smallere dæk end jeg gør om sommeren, men det afhænger jo også meget efter vægten på bilen der skal bruge dækkene.
    For der jo nok mange der mener at bredde dæk er bedre end smalle og at det giver noget at tage luften af dækkene for at få en større trædeflade, men alt dette hjælper ikke meget hvis bilen ikke vejer ret meget.
    Ydermere er det jo også et spørgsmål om du skal bruge dem i næsten vinterfri danmark, hvod der bliver brugt millioner på at rydde og salte vejene, for så skal man jo ikke bruge for mange penge på dæk, ligeledes holde sig fra alle testene der ikke har sin grobund i klimaet og vejret herhjemme.....;-))


  • #5   4. nov 2009 Det er fordi jeg har 4 i dem størrelse på hånden til en go pris, så tænkte jeg på om det var en god ide.

  • #6   4. nov 2009 Ok så er det vel med at springe efter dem.. he he....sørg bare for at der er et godt mønster i dem...

Kommentér på:
Ang Smallere dæk,

Annonce