{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
475 visninger | Oprettet:

BMW 320 - 99 - 234T/KM ? {{forumTopicSubject}}

Yes står og kan bytte min G4 til en BMW 320 Tourning med Læder sæder og 2 vejs klima ja alt i udstyr næsten smiley

men. erdet meget at den har kørt 234 Tusind km og den er fra 99? og min G4 har kørt 174 Tusind og er fra 02

er det meget for sådan en bimmer ? skal lige siges den har stået stille i en garage med varme siden maj. og den skulle jumpstartes igår da jeg prøvede den.. og den startede HELT uden problemer. og LIGE med det samme. og den spandt som en lille 6'benet skal smiley intet rust at se overhovedet. og super flot stand/lak og det hele smiley

er det en bytte handel jeg skal gøre? tæbnker mere på om Bimmeren har langt igen med motoren? og sådan? hvor langt plejer de at køre ca? smiley

grunden til ejg gerne vil af med min G4 er at jeg har fået lavet det samme og samme 4-5 gange nu smiley inden for 1 år. såå er mega træt af den..

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af 9x lamper 1.000 kr.
  • Fjerning af kalk i bruser 800 kr.
  • Opsætning af køkkenlåge som er faldet ned 1.000 kr.
  • Reparation af vaskemaskine 900 kr.
  • Eftersyn af knallert/scooter (Gilera Stalker 2006) 680 kr.
  • Skifte toilet 1.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  BMW 320 - 99 - 234T/KM ?
  • #1   6. nov 2009 Hvis der er lavet lidt service indimellem betyder de km intet overhovedet ... Der er heller ikke en tandrem man skal holde øje med km på . det er en hammer stærk motor der er svær at tage livet af . køb den hvis du kan :o)

• #2   6. nov 2009 der er FULD service bog på den..

jeg skal ikke købe den smiley skal bytte den smiley hehe men kunne også kun forstille mig det var en bil der holdte til noget smiley men det har noget at sige at den har gået de ca 60 tusind mere end min ?

nu det i sverige jeg bor.. og har fået min vuderet til ca 50 K for privat handel.. og så ca 40 i bilsælger forhandel.. og bimmeren koster 35 hos forhandleren - så burde godt kunne få 5000 oven i? eller sådan noget gør de vel ik smiley

• #3   6. nov 2009 det er ingen km for den bil,byt du trygt,de går snildt over 400000 km,hvis de bliver passet med service og får en ordenlig olie hver gang

• #4   6. nov 2009 jamen så tror jeg da jeg stoler på jer og håber på det blir en bil jeg bliver glad for. tager nogle billeder sener så i kan se den og ligger den her ind.

god weekend alle. smiley

Kommentér på:
BMW 320 - 99 - 234T/KM ?

Annonce