{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
3.164 visninger | Oprettet:

peugeot problem {{forumTopicSubject}}

Hej! Jeg har en peugeot 206 2,0 HDI stc. årg. 2004.
Problemet er, at da jeg havde fri og kom ud til bilen, ville den pludselig ikke låse op med fjernbetjeningen. Da den ikke ville det, prøvede jeg med nøglen, men den kunne heller ikke låse op, hverken i højre eller venstre side, kun tank dækslet, men der kan jeg jo ikke kravle ind ad. Så jeg fik fat i et nyt batteri og satte det i fjernbetjeningen, men det hjalp heller ikke noget, og jeg har desværre ikke nogen ekstra nøgle, jeg kan prøve med. Er der nogle, der ved, hvad der kan være galt, og hvad kan jeg gøre ???

mvh peter

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Samle et skab 700 kr.
  • Klippet buskas ned 1.500 kr.
  • Montere kattelem og lave hul 1.500 kr.
  • Sætte køkkenlåge fast igen 750 kr.
  • Udskiftning af termostater på 3 radiatorer 1.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  peugeot problem
  • #1   11. nov 2009 låsene der har sat sig fast måske.

• #2   11. nov 2009 ja plejer de ikke god tnok at virke med nøglen ???

• #3   11. nov 2009 Nøglen skulle gerne kunne låse den op, uanset hvad.

Er det din egen nøgle/fjernbetjening du bruger?

• #4   11. nov 2009 Det der har jeg prøvet mere end en gang på de Peugeot Partnere, jeg kører post i. Plejer at kunne få dem op, ved at rykke i håndtaget til at åbne døren med, samtidig med at jeg låser op... Næste skridt er at sende den på værksted, ved desværre ikke hvad de gør, for at ordne det..

• #5   11. nov 2009 pind--- ja det er min egen nøgle som passer til bilen jeg bruger

casper m---mener du at jeg skal prøve at presse ind på håndtaget mens jeg bruger nøglen til at låse op med

• #6   11. nov 2009 Jep.. Prøv at åbne døren, mens du låser op. Det har virket for mig, mere end en gang..

• #7   11. nov 2009 Har prøvet 2 gange på min 406 at nøglen bare har drejet låsen rundt uden at låse op :o( Det hjalp så at jeg satte nøglen forsigtigt i og drejede stille rundt. Måske er det chippen i nøglen der er defekt?

Det er sådan en lille sort firkantet chip der sidder inde i den.

• #8   4. maj 2010 Hej - jeg søgte lige i forum, og fandt denne gamle tråd - fuldstændig det samme er sket for mig?! For 3 timer siden låste jeg den, nu vil den ikke låse op??!! Og den vil heller ikke låse op i nøglehullet?? den kan da ikke være tappet for strøm på så kort tid, kan den? Og nøglen har bare ligget på mit bord?

Peter - kom du nogensinde ind i din bil, eller står den stadig helt alene? Og hvad gjorde du for at komme ind?

• #9   10. maj 2010 jeg brækkede selve dør rammen ud i for og så et stykke hegnstrår er er bukket til ned om låse pinden og da jeg så kom ind i den var der ingen ting, så kørte den fin, men den har gjort det en gang siden

Kommentér på:
peugeot problem

Annonce