{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Lidt konstruktiv kritik søges.
  • #1   12. nov 2009 Ser sgu fint ud. Mangler bare nogle tonede ruder og nogle store sorte fælge

• #2   12. nov 2009 Hehe ja, og så en sænkning ;D
    Ved bare ikke hvilke fælge, har haft lidt kig på nogle af de sorte TENZO R fælge. I 18" men ved sgu ikke helt smiley

• #3   12. nov 2009 jeg tror bare jeg holder min mund

• #4   12. nov 2009 Johan N:

Skulle du til at spørge hvad KONSTRUKTIV kritik betød?
    Det må det jo næsten have været, for du har da lige vist at du ikke forstod det smiley

• #5   12. nov 2009 fælge skal sku da være sorte til en rød bil altså,men sølv er bronce og ja så lige en sænkning:-)

• #6   12. nov 2009 Nej, ved godt hvad konstruktiv kritik betyder. Men hvis det var min havde jeg pillet det skørtesæt af lige så snart den kom hjem. Den er jo pænere standart, og det ikke fordi en 626 er den smukkeste vogn på havnen

• #7   12. nov 2009 Johan N:

Se det kunne jeg bedre bruge til noget smiley
    Det er så mig selv der har smidt det kit på smiley hehe.
    Og nej, ved godt at du kan købe LANGT flottere std biler (også fra den årgang) det var også derfor, at da jeg fik den tilbudt, så jeg da en udfordring i den smiley

Johnni N:
    Have som sagt, også kig på nogle sorte fælge, med rød kant smiley kan bare ikke blive enig med mig selv hehe.

• #8   12. nov 2009 Hmm den er svær
    1. så ville jeg smide spoilen væk.
    2. prøve at finde nogle lygter i krystal. ligner standard bare langt mere klare og giver øsen et nyere udtryk
    3. fælge havde jeg smidt en gang Dotz mugello tror jeg nok de hedder
    4. lavet anlægget ind i bagargerummet. en plade forenden hvor din bass kigger frem, og så forstærkere ned i gulvet med en gang plexi så de kan ses... så har du også et bagagerum der kan bruges OG er flot smiley

• #9   12. nov 2009 ups, der skulle stå IKKE sorte hehe

• #10   12. nov 2009 Jonas L:

Ja, hehe, har også været i tvivl med den spoiler, for den skiller vidst vandende ret grundigt smiley
    Dog ser den pænere ud i virkeligheden. Men ja, ved ikke om den ryger af i fremtiden smiley

Desuden, findes der ikke andre lygter til min, udover US-spec som er mere uklare, da de er lavet af plastik. Og J-spec, som er magen til mine, bare one piece smiley
    Men havde lidt i tankerne om at lave baglygterne med LED ringe hehe. Og så ved jeg at forlygterne fra en vectra B passer på smiley men tror det bille se godt ud med morette lygter smiley

ALE:
    er sgu glad for at der pludselig kom så mange idéer smiley dem vil jeg da kigge nærmere på smiley

• #11   12. nov 2009 hmm.. jamen ja. hvor skal vi starte smiley

1: få den NED
    2: få nogle andre fælge, sorte med rød kant evt.
    3: få lavet det anlæg om til noget mere stilet.
    4: kabinen skal da have noget hud! smiley

det er lige hvad jeg har at sige.

• #12   12. nov 2009 ved godt man ikke har råd til få det hele lavet af en gang.. men jeg ville lave/monterer : sorte fælge (evt dem jeg har til salg) sænkning, sorte bag og forlygter, bagrude spoiler, ligge for nummerpladen ind i det store hul i kofangeren så den ligger næsten vandret og lave lidt om på anlæget.. men alles smag er jo ikke ens, så gå 100 % efter hva du selv synes... er selv til store skørtesæt og tror det kunne blive bedre med de ting jeg nævner, ville selv lave de ting ved den hvis det var min

• #13   12. nov 2009 Nu er jeg typer der til det stor lir&Gejl. Men her min udlægning.

Jeg ville putte en større spoiler på evt. fra en hyundi coupé. En ondere forkofanger med noget evt. tågelygter ihverfald flere "luft huller" foran ud ale det der gitter. Badboy og klare lygter. Evt. scoop, men det kan også gost være for meget. Er ike selv til røde biler, men hva angår fælge kunne sætte nogle sorte på med røde staferringer...

http://www.bilxperten.dk/data/imgPages/butiksbilleder/592.JPG
    med rød på selvfølgelig. VED IKKE OM DE KAN FÅES TIL DIN!

Så ville jeg finde et andet bagskørte fordi jeg synes det der er på "stikker for langt bagud"

Evt. nogle nice side skørter der matcher til for- og bagkofanger

Evt. diode baglygter

Ved godt det er næsten det hele men det er min mening og det er den du spørger efter.

• #14   12. nov 2009 Er enig med alle i fælge og alt det der...dog syntes jeg det er synd dine sideskørter ikke følger dine kofangere. De er for små og sidder for langt inde.

• #15   12. nov 2009 Jeppe P:

Ved jeg godt, men de kan ikke komme længere ud, medmindre at de blvier bygget ud smiley hehe.
    Kan også være at de blvier det, sådan at de flugter med bilen.

Ketil =SBL= L:
    Hvad ville du cleane af? smiley
    Har haft overvejet den "luftindtag" som sidder på siden af bagskørtet ihvertfald.

• #16   12. nov 2009 Af med skørterne, på med et par fine fælge, sænk den. Så blir det vist ikke bedre. Ikke alt det der lir på sådan en vogn.

• #17   12. nov 2009 fælge
    rude toning
    enten væk med spoiler eller en større fra evt en skyline
    toning af baglygter.. ikke meget, bare lidt.

• #18   12. nov 2009 Hvorfor sidder nummerpladerne så skævt?

• #19   12. nov 2009 Kim ZC:

Var også meningen, men har ikke kunne finde en fra en skyline smiley
    Og haha, ja, ved jeg sgu ikke lige :d har jeg fandme ikke lagt mærke til før nu smiley dét må vidst være en retter.

• #20   12. nov 2009 Du skal da bare ha en rx7 michael se at få skudt den mazda af smiley

• #21   12. nov 2009 Jaja smiley PRØVER at komme i gang med at spare op! men ender bare med at smide pengene i den skide 626'er smiley
    Men det ER planerne, at min næste, bliver en RX-7 smiley

Kommentér på:
Lidt konstruktiv kritik søges.

Annonce