{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  totalskade/kasko
  • #1   27. nov 2009 Du får et beløb og du skal betale en selvrisiko, hvad er det lige der er svært ved det....?

Selvrisikoen har intet mad at gøre hvad du evt. får i erstatning.....kun hvad DU skal betale i selvrisiko, og der er der jo fastsat et beløb i din forsikrine..

• #2   27. nov 2009 Hvis forsikringen vil gi dig 20.000 for bilen og du har en selvrisiko på 5000 ja så for du kun 15000 af dem..

• #3   27. nov 2009 dan ..... vad der svært...
    hvor fedt er det nu siger vi din bil står i 30.000 (med det du ofret eks. renoveret motor div.udstyr)og du smadre den....grundet kilometer og årgang kan forsikring finde til svarende original til 10000. hvor fedt er det så hvis selvrisiko er 5000. så står man tilbage og kun fået 5000 og kan jo så ikke købe den til 10000 adligehvel.. + den nye motor måske 2 mdr efter skal have en tur.. lige haft min punto på værksted renoveret for 11000 kilo... + bilens stand i top for 3uger siden. men årgangen kan købes til 10000....

• #4   27. nov 2009 Tja men sådan er betingelserne bare.... Prisen regnes ud fra markedsprisen på en bil i samme årg stand og km....

• #5   27. nov 2009 ok men så kan man sige at samme stand er ikke lige om hjørnet smil og forsikringssum måske så adligehve bliver ok.. bare fordi man sagtens kan finde model i 10000-12000 kr men jo stadigt ik med eksempelt en motor der totalt renoveret for 11000 kilo med kvitto for kun 3 uger siden.. se min profil.. hvor højt kan man mon selv stille som minimums krav.. man skal jo blive enig med taksator...

• #6   27. nov 2009 taksator ser ikke på om du har brugt 11000 på at renovere maskinen. Men du kan jo tage en snak med ham om det og se hvad der sker. de er til at handle med men du skal ikke regne med at få noget videre ud af dem

• #7   27. nov 2009 tak asger.. bare mekaniker der vuderede den som sagde at min kvittering for renovering ville øge værdien..

• #8   27. nov 2009 jackson R

Fedt ja det ved jeg ikke, men forsikringen skal jo ikke belønne dig for at ofre mere end en bil er værd på markedet...

Selvrisikoen er som regel en du bestemmer selv, men de har da et minimum....

Men du kan ikke blande det sammen med din erstatning, du skal have en erstatning, og de kan kræve dig for selvrisikoen...

Men at selvrisikoen har noget at gøre med din erstatning er jo to forskellige ting....

• #9   27. nov 2009 nej enig man ikke skal belønnes... men som udgangspunkt betaler man jo sin forsikring for at være dækket ind... en indbo forsikring giver jo hellere ik erstatning til en genbrug vel.... det korte og det lange er kan jeg forvente mere ind 10000.

Kommentér på:
totalskade/kasko

Annonce