{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  mercedes 190E 2,0 benz
  • #1   27. nov 2009 Du skal kigge efter omtrent alt.
    Start med rust. De ruster for et godt ord.
    De er forholdvis dyre i driftsomkosninger.
    Det er godt nok en Mercedes, men til gengæld er det en discount Mercedes.
    Men du kan godt være heldig at finde et velbevaret eksemplar, og så kan det såmænd være en udemærket bil. Men du skal dælme passe på.

• #2   27. nov 2009 Okay. Har ellers hørt lige med rust det stik modsatte. At de sku være noget bedre end de nye. Har kikke på en der er kommet hjem for en månede siden fra tyskland. Og har været mage sted og kikke efter rust på det. Og det er ihvertfald ikke problemet. Men kender ekke en fis til sådan en 2 liters motor:-) Den har så samtidig kun kørt 129 000 me km garanti. Den ahr overholdt service til nu:-) Den står virkelig flot og kabinen bager ikke præg af at ha kørt mange kilometer så det tyder da på det er rigtig nok.

• Marcus L
    Marcus L Tilmeldt:
    apr 2007

Følger: 1 Emner: 1 Svar: 355
    #3   27. nov 2009 Du skal vidst op i W124-serien for at finde Mercedes' største succeser mht. holdbarhed og kvalitet (- bortset fra idag). Synes heller ikke man har hørt noget godt om 190E...

/Marcus

• Marcus L
    Marcus L Tilmeldt:
    apr 2007

Følger: 1 Emner: 1 Svar: 355
    #4   27. nov 2009 ...men med alle biler gælder jo, at er de passet ordentligt, så er det jo aldrig helt galt. Dvs. hvis den 190E du har kik på er velholdt og du synes den er lige dig, så er det vel bare at springe på.

• #5   27. nov 2009 Hmm ja det rigtig nok. Men det bare den er ikke den billigeste der er men den ser virkelig utrolig velholdt ud. Og så er det jo ikke lige typisk en ung "brian" bil.hvis i forstår mig. Altså de fleste unge ville jo nok købe en BMW E30 serie hvis de sku ha noget så gammelt:-) hvis i forstår mig:-) Hehe

• #6   27. nov 2009 Altås misforstå mig ikke, men biler der har været i hænderne på unge kan nogle gange leve et hårdt liv:-) Hehe

• #7   27. nov 2009 Så kender i vist ikke 190ér....

Den rust jeg har set på alle dem jeg har rodet med er minimal.....

Den opstår som regel ved donkraftfæstene,

Bilerne bruger generelt samme reservedele hen ad vejen som w124érne..

Dem jeg taler om er fra 1983 ´1988 og dem syntes jeg bestemt ikke der er noget galt med, og hvis de ruster så gør de det nok ikke lige så meget som alle andre bilmærker af disse årgange....
    Har selv 8 stk. 190ér i 2,0 benz, men kaburator, og nogle med nyere model motorer, jeg har diesel, 2,0 og 2,5 i forskellige årgange...
    Hvis en mercedes er ødelagt og ramponeret er det betemt ikke bilens skyld, men ejeren.
    Mener de sidste w124 var fra 94´og siden har mercedes næsten kun udelukkende lavet biler der ruster, og mange motorer der ikke er så holdbare....

Men at sige at man skal passe på alt ved dem er sgu for laterligt, så ved man ikke meget.
    Reservedele er forholdsvis billige selv ved mercedes selv, og du kan bare få ALT til en overkommelig pris.
    Min kones 2,0 benzin men kaburator har rundet 450.000 km. og af rust har den haft 3 små rusthuller, ikke pga. dårlig bil, men pga. tidligere parkeringsskader eller lign. inden hun fik den, og oven i det et meget dårligt udført stykke arbejde, og hendes er fra 1983..
    Altså 26 År gammel... finde lige det andre steder, men alt kan ødelægges hvis folk ikke ved hvordan en bil skal behandles og holdes.....

Kommentér på:
mercedes 190E 2,0 benz

Annonce