{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
10.998 visninger | Oprettet:

ETU forsikring - Hold jer langt væk! {{forumTopicSubject}}

Hej.

For 3 måneder siden valgte jeg at flytte min bilforsikring fra ETU forsikring til et nyt selskab. ETU forsikring ville dog ikke acceptere at jeg flyttede min forsikring, og blev ved med at sende rykkere på fornyelse af min forsikring. I dag har jeg så modtaget en en trussel om anmeldelse til RKI for manglende betaling for den forsikring jeg ikke har.

Det kan godt være de har billige forsikringer, men man får så også hvad man betaler for!

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  ETU forsikring - Hold jer langt væk!
  • #1   11. dec 2009 Hæ. Jeg har en kammerat, der har prævet det modsatte hos ETU. Han fik en opsigelse med 1 dags varsel, hvor der stod. Selskabet er ikke intresseret i at have dig som kunde?? Han er 37 år ??? ...

Meget mærkeligt selskab ETU!!

Jeg vil nødig tænke hvis man fik en skade eller ligende, hvilke problemer man så skulle igennem....

• #2   11. dec 2009 +1

• #3   11. dec 2009 jeg har nu kun positiv erfaring med dem, selv da jeg opsagde min forsikring.
    de kan jo ikke sende dig i RKI, hvis du ikke skylder noget. altså en fornyelse som du ikke acceptere hvis du ikke har forsikret noget.

• #4   11. dec 2009 Kender ikke nogen der har haft dårlige oplevelser. Kun gode.

Udbetalinger af penge til at lave skade for var intet problem.

• #5   11. dec 2009 Nu bliver i alle frosset.. Sket da jeg fortalt sandheden om et firma.

Så vil anbefalde dig og slette indlæget.

• #6   11. dec 2009 jeg var forsikret ved etu da jeg havde min golf 3, men det var åbenbart igennem noget der hed fagforsikring, og her efter jeg fik ny bil og ville have forsikret den blev det jo bare det samme sted, men så var det fagforsikring skrev nogen breve at de havde ophørt al samarbejde med etu pga forskellige ting.. så nu er jeg stadig forsikret igennem fagforsikring ved mener det heder, dansk forsikrings aguentur

• #7   11. dec 2009 Jeg har nu heller ikke haft dårlig oplevelser med dem. Har selv haft biler der. Mon din gamle forsikring har huske at afmelde den ved etu.

• #8   11. dec 2009 samme her... rigtig dårlig erfaring med etu

• #9   11. dec 2009 Jeg har også virkelig dårlige erfaringer med dem.. Lige pludselig steg min forsikring over 2500kr om året pga. indeksregulering. De er virkelig langsomme til at ringe tilbage og har ikke styr på noget..

Havde også problemer med det Jesper omtaler. Jeg modtog papire og mails fra IDL fagforsikring som ville have at jeg tegnede og betalte forsikring med det samme, men det viste sig at min oprindelige forsikring hos etuforsikring stadigvæk var gældende.

Dog skal det siges at de har en rigtig billig ulykkeforsikring..

• #10   11. dec 2009 Nu har jeg haft den i 2 år og jeg hår både bil og famil+hunde+indbo forsikkring ved dem og har ikke haft nogel problem og da jeg have indbrug i værksted gik 10 dag fra jeg have sende papir ind til penge hvad min kontor

• Clegg !
    Clegg ! Tilmeldt:
    feb 2009

Biler: 1 Emner: 51 Svar: 919
    #11   11. dec 2009 har os rigtig dårlige erfaringer. har efter 3 forskellige policer ikke fået en der passer med tilbudet!

• #12   11. dec 2009 jeg har haft dem i flere år der har ALDRIG været nået, heller ik der var en der kørte ind i mig...

• #13   11. dec 2009 Også kun problemer herfra. Godt nok var de billige da jeg i sin tid fik 406eren. Men efter der har der kun været problemer. Fik ikke forsikringen til den aftalte pris. og pludselig fik jeg brev ind af døren om, at forsikring steg 9%, Noget alle skulle have fået?
    Nå, men da jeg fik den nye opkrævning. var det langt mere end 9 % den var steget. jeg var overhovedet ikke steget i accinitet. og da jeg så opsagde forsikringen for at flytte til andet selskab, blev de sku ved med at sende mig rykker på manglende betaling, og hvis ikke jeg betalte, meldte de pladerne af min bil osv :S.
    Men der var jeg for længst forsikret ved FDM forsikring.
    Det tager sin tid at komme ud af selskab. Men har også hørt fra tidligere de ikke er glade ved at skulle af med deres kunder.
    Det mest groteske var de tillod sig at tage gebyrer for opsigelse af forsikringerne, gebyrer pr stk. Flabet..

• #14   11. dec 2009 jeg har også haft dem... og har heller ikke haft problemer med dem.

• #15   11. dec 2009 ingen rpoblemer med dem.

Eller jo, et enkelt.
    Jeg havde solgt min bil og den var blevet omregistreret, og pengene fra forsikringen kom ikke automatisk. Så jeg ringede ind, og de kunne se at bilen var blevet afmeldt, og de udbetalte pengene. Fint for mig.

Man skal bare ringe og tage en fornuftig, rolig snak med dem.

• #16   11. dec 2009 Jeg har igennem snart to år været forsikret hos ETU igennem Dansk Forsikrings Agentur uden problemer.

Jeg oplevede ligesom Jesper og Esmann lidt problemer da ETU, DFA og IDL forsikring kom ind i noget som mindede om en magtkamp, og det sker desværre. Dansk Forsikrings Agentur var gode til at svare på spørgsmål og hvad jeg ellers ringede og spurgte om i denne sag.

Jeg endte med at blive hos ETU, da min bil var til salg, og var derfor ingen idé i at skulle til at flytte forsikringen.

Nu er min bil så blevet solgt, og forsikringen opsat hos ETU (gjorde de meget hurtigt og velvilligt) og under en uge efter fik jeg brev om min resterende præmie jeg fik tilbage. Det gik lige så hurtigt som tilbageværende afgift fra motorkontoret.

Min erfaring er god - men det er mest med Dansk Forsikrings Agentur, da jeg sjældent har snakket med ETU, og alt har foregået igennem Dansk Forsikrings Agentur.

• #17   11. dec 2009 God erfaring her. Eneste selvskab som ville forsikre min til under 10000kr for kasko.

Ingen problem ved skade, de betalte som uden bøvl.

/E

• #18   25. jan 2010 Har også kun dårlige erfaringer med Dansk Fagforsikring.. Kæft en gang fuskere! Kæmper stadig en kamp med for det første at komme i kontakt med dem. Og så få afviklet mine forsikringer hos dem.. Hold kæft en gang bondefangeri.!

• #19   3. maj 2012 lorte selvskab !
    jeg er black listet der bla de lavet lort i den og sendte regninger og alt muligt
    og de kunne ikke se jeghavde en bil forsikrikret der.
    hold jer væk !!

Kommentér på:
ETU forsikring - Hold jer langt væk!

Annonce