{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  forsikring nybillist
  • #1   17. dec 2009 Hvis du ringer til forsikringen, kan du godt presse dem ned. Kender da flere som er gået fra de 10.000 kr på deres første bil til 7000 kr bare ved at ringe og forhandle lidt.. Og det var også i corolla-klassen smiley

• #2   17. dec 2009 Jeg giver 9xxx for min med kasko , 20000 km, frontrude ting, falck og selvrisiko på ca 4xxx ved Alka så mon ikke du kan ? Jeg har også det der respekt for fart (spild af penge) men billig forsikring , skulle give 19xxx hvis jeg ikke havde det :b men har også mange forsikringer ved alka og Træ , Industri og Byg's rabat .

• #3   17. dec 2009 Det kommer jo meget an på hvilket selskab du vælger... Du får hva du betaler for, så jo billigere forsikring, jo dårligere dækning og sikkerhed...

Men hvor er dine forældre forsikrings kunder, det plejer som oftest og kunne betale sig, og kæbe forsikring i deres selskab, da de som oftest tilbyder rabat eller sær aftale til børn af deres kunder der skal have bil første gang...

Sidder selv hos tryg, og sådan gør vi her i hvertfald...

• #4   17. dec 2009 Kan du godt bla. ved fair.....

ETU som mange skriver er hel hen i hegnet,,,, min søn med 2 års skadefri skal smide 18,500,-kr. ved ETU og oveni det kræver de at han skal tegne en tillægsforsikring, ulykkeforsikring eller lign....
    Han gik fra fair, til ETU,,, men han vender tilbage omgående.... han startede på 9800,- helårligt for en alm. ansvar med føreskade....
    Og nu var han ellers kommet ned på omkring, 8000,- pr. år....
    Men jeg læste alle de rosende indslag om ETU herinde, og nu er det prøvet,,,, så husk lige at overse råd om ETU hvis der kommer nogen... der er ikke flinke ved nybilister...

• #5   17. dec 2009 GF , ETU prøve dem det er billige .

• #6   17. dec 2009 etu har´landets værste dækning overhovedet...

Har en kami der fik stjålet sin bmw x5 som var forsikret der, den havde original bmw læder sports sæder, med automatisdk indstilling, og org bmw navi til en værdi af ca 45000 kr... Han fik tilbudt en med kun stof sæder og ingen navigation, som erstatning, med begrundelsen fra etu, at de fleste mennesker alligevel ikke kunne li læder sæder og han kunne jo købe sig en ny navigation i bilka til 500 kr...

Så ja Dan, etu er helt tilgrin...

• #7   17. dec 2009 Michael H Helt enig med dig man skal ik have en forskring hos ETU hvis man køre en Bmw X5 så er man dum , Men hvis bilen er 60 000 værd så er det ok fordi det er billige .

• #8   17. dec 2009 Micki Hegelund S <-- så det vil sige at du ikke har fået "respekt for fart"? smiley

• #9   17. dec 2009 Rami A, helt enig... Men problemet er bare at når folk skal vælge forsikring, er der ALT for mange der kun vælger efter prisen, og det ender som oftest altid helt galt i den sidste ende...

• #10   17. dec 2009 Michael H Faktisk ETU forskring har en meget dårlig Service , har selv prøvet dem føre , Men Priserne kan man i klage over hvis man har ik rigtige råd til en god Forskring som en nybilist så er det ok at vælge dem og efter 3 år kan man skifte til en beder Forskring det har jeg selv gjort , har GF forskrng og synes det er Super god og man få Bouns 1 gang om året en chek på ca 700 kr ... Jeg giver kun 5000 Kasko på min alfa 156 2.0 ..

• #11   17. dec 2009 Min søn har en xantia 1,6 uden dingel dangel, jeg købte den og synede den for en samlet pris på 5500,-kr. inklusiv nummerplader....

Har kæmpet med etu i knap en måned for at få den billigere, men han skulle have en ulykkesforsikring til en pris af 1200,-kr. så ville han kunne få en alm ansvarsforsikring til 16,500,-kr...
    Jeg oplyste dem at han var et meget fornuftig menneske, og ikke intereserede sig for biler, og at det var et transportmiddel,,,
    Alligevel endte han på denne præmie, uanset at han har prøveplader til hans firma, og disse giver han kun 2500,-kr. for helårligt, ved tryg forsikring, men denne har han haft i 2 år, uden skader og det er kun ham selv der bruger dem, så der har han tillige to års anncitet, men dette betragter etu åbenbart ikke som brugbar....
    De loverde i første omgang en forsikring til 8200,- pr. år, men da vi havde acepteret prisen kom de bagefter med masser at tillægsforsikringer, og deslige krav.
    Han arbejder om aftenen og nat, og kører ikke på tidspunkter hvor han kan blive grebet af kapløb eller lign, da han jo kommer sent hjem og skal på job næste dag, og ikke mindst bor vi et sted hvor der kun er mukøer og krager, altså ikke en skid liv...
    Men alligevel vil ETU kræve 16,500 + 1200 for en ulykkesforsikring, i alt 17,700,-kr. for en bil der ikke ligger op til ræs, og som generelt er kedelig at se på...
    Grunden til at han ikke har sin bilforsikring i tryg er at de slet ikke kunne tilbyde en pris til en nystartet billist på under 20.000,-kr. men var de eneste der kunne tilbyde en fiemaforsikring, plus andre ting, sammen med prøvepladerne... så derfor fandt vi dengang fair der ville forsikre til en fornuftig pris....
    Vi er nu nødt til at afslå ETU´s fantastiske "billige" forsikringstilbud,,,, det tog dem iøvrigt også kun 3,5 måned efter vi havde begæret en forsikring hos dem, at sende det første tilbud, og nu er der gået knap 5 måneder, og i det nye tilbud var der giroindbetalingskort med til de nye forsikringer, samt et til den de først havde tilbudt hvor vi skal betale knap 8000,-kr. for de første 5 måneder,,,, + rykkergebyr, da vi ikke havde betalt deres første tilbud på forhånd, men vi havde jo ikke accepteret deres tilbud, men alligevel kræver de den dyreste pris for de første 5 måneder....
    Så alt i alt ved jeg ikke hvordan de dækker, men følger man deres forretningspolitik, kan jeg godt se man kan få problemer.......
    Så ETU,,, nope,,, de er et dårligt valg.........

Kommentér på:
forsikring nybillist

Annonce