{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.064 visninger | Oprettet:

Nybillist - forsikring {{forumTopicSubject}}

Hej.

Der er ikke forfærdelig langtid til at jeg er 18 år.

Jeg er begyndt at se på bil, da man nogenlunde kan forholde sig til priserne og standen på bilerne. Et år gør jo nok ikke det store.

Jeg har regnet priser på forsikring ud på følgende biler:

Audi A4 4dr. 2003 - 1,6 (102 hk)
Fiat stilo 3dr. 2003 - 1,6 (103 hk)

Og der har været nogle flere stykker som jeg ikke lige kan huske, med ca. samme ydelse og årgang.

Bor lidt nord for Århus. 8250/8260.

Har brugt trygs´ beregner og GF´ på disse biler og de siger begge forsikringen lander på ca. 30 000 kr. inkl. selvrisiko.

Er det normalt og hvad betaler i for jeres biler som nybilister?
Kan man regne med deres beregninger?

På forhånd tak. smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Nybillist - forsikring
  • Bjerggaards
    Bjerggaards Hjælpe-administrator
    Tilmeldt:
    apr 2006

    Følger: 22 Følgere: 60 Biler: 7 Emner: 1 Svar: 13.600
    #1   16. jan 2010 Du kan ikke regne med prisberegningerne.. Vil anbefale dig at du ringer rundt på mandag og hører hvor meget de vil ha rundt omkring.. Og husk på der er rabat at hente hvis du samler dine forsikringer samme sted, og lig ud med at ring til det forsikringsselvskab dine forældre har, og fortæl dem at de er der smiley Har hørt rygter om at det kan presse prisen lidt længere ned..

    Men det er ikke billigt at forsikre biler som ung, men de 30k du har der, det er vel med kasko?


  • #4   16. jan 2010 Ja, det er også med kasko. smiley

    Jeg har kigget efter noget i den prisklasse og vil gerne have noget der er kvalitet.

    Begge mine forældre kører audi A6 og der er godtnok forskel fra dem til den mazda 6 vi havde tidligere. på trods af audierne er lettere brugt. smiley
    Har nu en forkærlighed for Audi.

    Men jeg vil heller ikke for højt op i ydelse, da jeg ikke behøver det. Vil heller ikke for langt ned.

    The bjerggaards forslag er taget i betragtning, De har masser af forsikringer samlet samme sted både privat og arbejde.


  • #5   16. jan 2010 De = Mine forældre.

  • #6   16. jan 2010 Okay. troede bare at nyere biler ude den store ydelse ville være billigere, da de jo er bedre sikret mod indbrud m.m.

    Okay. Tror jeg lægger et bilbudget så. smiley


  • #7   16. jan 2010 Det var måske værd at se på nye biler hvor de giver lav forsikring på nye biler. Chevrolet er det eneste jeg lige kan komme på pt.

    Er der andre?


  • #8   16. jan 2010 Jeg er enig med de andre køb en ældre billig bil og få noget mere erfaring og plus så har du sparet op til en med større motor til den dag kommer hvor du har råd til det

  • #9   16. jan 2010 jeg gi 7400

Kommentér på:
Nybillist - forsikring

Annonce