{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
6.592 visninger | Oprettet:

Martin H
Martin H
Følger: 1 Emner: 30 Svar: 86

Thansen fælge ? Kvalitet eller bras {{forumTopicSubject}}

Hej BG.

Jeg vil smide et par fælge på bilen til sommer så den blir lidt mere up-to-date.
THansen er jo billigt og findes på alle gadehjørner som 7-elleven.
Men er de noget værd ?
Vi har jo alle set i TV at lakeringen af fælgende er elendig og de korriderer i det danske vintervejr og sådan. Har så også hørt at de er i så dårlig balance at når de endelig skal afbalanceres skamjusterer man med vægt klodser, som måske er lige til den gode side.
Er der hold i det eller hvordan ? smiley

Erfaringer og meninger tak smiley
Ellers rigtig godt nytår og glædelig bagjul

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Thansen fælge ? Kvalitet eller bras
  • #1   30. dec 2009 Det kommer jo an på, hvilke fælge du køber! Borbet-fælge bliver jo ikke dårlige af at have ligget i en Thansen butik??!!

• #2   30. dec 2009 køb hellere nogle brugte i ordelig kvali

• #3   30. dec 2009 syntes sku de okay til prisen.... bare købe gode dæk så er det sku okay.

• #4   30. dec 2009 de er ok

• #5   30. dec 2009 Man får hvad man betaler for.

Men "mærke" fælgene bliver som sagt ikke dårligere af at ligge hos T-Hansen.

• #6   30. dec 2009 kører selv på thansen fælge, med andre dyre dæk, de er monteret ved en dækmand. ingen problemer. kører godt, og lakken holder fint. kører ikke i salt med dem. hvilke er du intra i for mine er til salg hvis det er smiley kan ses i foto album

• #7   30. dec 2009 Ville hellere lige give den tusse eller 2 mere og få noget kvali fra start..

Eller købe nogle let brugte fælge..

Nogle af dem jeg har haft i hænderne har vejet et ton og nogle af dem ikke specielt lige..

• Martin H
    Martin H Tilmeldt:
    sep 2007

Følger: 1 Emner: 30 Svar: 86
    #8   30. dec 2009 Okay, det må blive konklusionen at finde let brugte eller nye bedre fælge smiley

• #9   30. dec 2009 nu siger i borbet osv... men man skal jo huske på der er forskel på kvaliteten på deres sager.. ligesom deres teknik... producenten har tit 2 kategorier... 1 billig og 1 som lever op til deres krav.. skrammel marked skal have billig skrammel mens kræs markede skal have kvalitet... man får hvad man betaler for i den sammenhæng!

• #10   30. dec 2009 Mine virker fint...

• #11   30. dec 2009 Hede - Tvivler på ar Borbet underminere deres eget mærke ved at sende bras på gaden!..

• #12   30. dec 2009 Tjaaa, har selv kørt med nogle 18" RS fælge og selv dæk derfra, og dét var jeg egentlig udemærket tilfreds med. Dækkene stod ikke så godt fast, men hvad kan man forvente til den pris smiley ... kørte dog på et tidspunkt i et bump, hvor min ene fælg fik et godt mærke, hvor mine kammerater mente at det mærke aldrig var kommet på en "rigtig" fælg ? smiley

Men alt i alt ville jeg ikke stoppe dig for det, bare husk at få fælgene af inden vinter, da der næsten ikke er nogen fælge der holder til vinterkørsel uden at irre osv. Har selv Schmidt Space, som jo er en kvalitet fælg, men de irre og MEGET let ...så ir har som sådan ikke altid noget at gøre med kvalitet!

Mvh og godt nytår!

• #13   30. dec 2009 Deres mærkevarer er jo mærkevarer som alle andre produkter...så der går du ikke galt i byen.

Men som altid med fælge, hold øje med vægten og vælg lette fælge, altså hvis du kan li at tage sving og ikke kun skal køre ligeud.

Ofte oplever man at alufælge faktisk er tungere end stål fælge.

• #14   30. dec 2009 Jeg har haft thansen fælge der skallede af efter ca 1½år.
    De lignede noget der var løgn så jeg gik ned og klagede min nød.

Jeg fik lov til at vælge nye fælge for det som de gamle havde kostet!! - Kan ikke sige andet end de ydede en super service..

Men vælg andre dæk for din egen skyld. Kan anbefale falken dæk, billige men god kvalitet.

Tjek www. daekimporten.dk

• #15   30. dec 2009 de sku gode nok, oz dækkene. har selv haft fire sæt derinde fra. der har aldrig været noget med dem, det ene sæt kørte jeg næsten 48000km med uden dækkene var vildt slitte. (nu jeg heller ik den tybe der laver hjulspind i alle sving og kryds;-) )

• #16   30. dec 2009 Jeg har oplevet de dyreste OZ superleggera som var skæve fra fabrikken, og så har jeg oplevet de billigeste fælge fra Thansen der kun var 5 - 15 g afballancering på hver fælg.

Men hvis du får et produkt med fejl på, kan den jo stadig byttes som i alle andre butikker.

Kommentér på:
Thansen fælge ? Kvalitet eller bras

Annonce