869 visninger
|
Oprettet:
Ang. omregistrering... {{forumTopicSubject}}
Jeg skal til at købe bil, (Har sandsynligvis fundet en) men den skal ikke forsikres enu... (Der er ikke plader på den).
Jeg skal bare have den stående hjemme i min garage i et par måneder, så jeg kan gå og lave på den.
Jeg har fået af vide af en af mine kammerater, at når jeg køber bilen, så skal jeg omregistrere den til mit navn, hvilket jo er forståeligt nok.
Men han siger også at jeg skal forsikre den, for at omregistrere den. Kan det passe??
Eller kan jeg godt omregistrere den uden at skulle betale noget?
Eller skal det forgå på en helt anden måde??
På forhånd tak.
aug 2005
Følger: 12 Følgere: 11 Biler: 4 Emner: 13 Svar: 228
aug 2005
Følger: 12 Følgere: 11 Biler: 4 Emner: 13 Svar: 228
feb 2003
Følger: 14 Følgere: 13 Biler: 3 Emner: 49 Svar: 2.098
Men mit råd er ligesom alle de andre, at afmelde den, og så indregistrere den igen når den er klar.
Det kommer så til at koste et syn, og et sæt nr. plader.
sep 2005
Følger: 31 Følgere: 31 Biler: 6 Emner: 62 Svar: 432
Så jeg havde tænkt mig bare at køre ind på motor kontoret og købe et sæt prøve plader, der bare skal gælde i en dag... Skal jeg så bare helt lade vær med at gøre noget når jeg har fået den hjem??
sep 2005
Den er nysynet, for 3 dage siden, og gik i gennem med 0 fejl... så behøver den vel ikke at blive synet, allerede om et par måneder...
sep 2005
Okay...
Og tak, for hjælpen gutter...
feb 2003
Følger: 14 Følgere: 13 Biler: 3 Emner: 49 Svar: 2.098
øhh nå nå.
Hvis den er afmeldt, og skal indregistreres igen, skal den så ikke syntes, inden indregistreringen?
Troede jeg bare, men kan da tage fejl.
Men hvis der ikke er plader på nu, behøves du jo ikke omregistre den før du vil have plader på.
jul 2003
Følger: 113 Følgere: 141 Biler: 3 Emner: 99 Svar: 11.339
Hvis bilen er værdifuld ville jeg dog vælge at indregge den, forsikre og melde den i stilstand, så er den dækker under kasko og brand.
Ang. omregistrering...