{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  rover 620 ti
  • #1   18. jan 2010 Rover ruster som sindsygt, derfor du kan få en sprit ny rover med læder og alt ander fansy til ingen penge.. den ruster simpelthen væk.. man ser derfor heller ikke mange køre rundt..

  • #3   18. jan 2010 Det er en fed bil...men reservedele skal man lede længe efter...de er meget dyrer, da Rover ikke bliver produceret mere...kun i den kinesiske market vistnok...!

    Mange dele fra Honda kan bruges til Rover....


  • #4   18. jan 2010 Den går megameget i stykker

  • #5   18. jan 2010 Har haf en i 5 år....DVS. kørte kun i bilen i det halve af tiden, da jeg brugte den anden halvdel på værksted/retsag. Ud over den nederste del af bagskærm ved bagdør som ruster ligesom de fleste hondaer (200+400+600modellerne lavet på Honda platforme) Har hverken jeg eller de af mine bekendte der har haft Rover haft nogen som helst problemer med rust, men de har en svag gearkasse (Englænderne kan ikke og har aldrig kunnet lave en god standard gearkasse) Ud over det så er bunden på motoren lidt svag til de 200Hk og de mange NM, så der skal skiftes panlejer hver 100.000KM hvis du kører lidt friskt.
    Ellers er det nok der du får mest bil og udstyr for pengene...Alt i El inkl.soltag + aircon + læder...Så der var en fra 98 med 175.000km til salg for 25kg det er hamrende billigt......


  • #6   18. jan 2010 Næsten alle reservedele er de samme som Honda lige bortset fra motor
    Og syntes de var billige, forhold til dem jeg skal have til min audi


Kommentér på:
rover 620 ti

Annonce